Sabah alarma beddua ederek kalktım.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltıya indim.
Annemi sabah kaldırmadan kahvaltımı yapıp çıktım servisin gelmesini bekledim.
Hayat normal gidiyordu takii servise binince.
Wtf?
Okulun ilk günü çarpıştığım çocukla aynı servisteydim.Mutsuz bir şekilde ilerledim.
Kendime orta taraflardan bir yer buldum.Oturduğumda arkamdan sesler gelmeye başladı.
Arkama baktığımda gördüğüm tek şey 2 çift mavi gözdü.Fark ettimki okulun ilk günü hiç birşeye dikkat etmemişim ben bu çocukla aynı servisteydim,kızlarla aynı sınıftaydık ve bu çocuk mavi gözlüydü omg??????.
Acaba daha nelerle karşılaşacağım?Önüme döndüğümde kulaklığïmı çantamdan çıkardım.Kulakığımı takıpBilal SONSES GEL HAYALİM açıp dinlemeye başladım eşlik etmek istiyordum.Hayır bu olmaz çünkü rezil olmak istemiyorum.
Birden kulaklımın birini biri çıkarıp aldı.Ne yani şarkıdamı dinlemeyeceğiz?Arkama döndüğümde tek kukağında benim kulaklığım olan çarpıştığım çocuk.
"Ne yapıyorsun be"dediğimde dünyalı görmüş uzaylı bakışı attı.Ve çok cool gözüküyordu ben yapsam babasından para isteyen çocuk gibi olurdum.
"Bilal sonses vaaaay"dedi a yı uzatarak.
"Evet, artık kulaklığımı verirmisin" dediğimde geriye yaslandı ve tabiki benim kulağımdaki kulaklıkta çıktı
'gavurun tohumu seni'
En sonuda kulaklığımı alabilmiştim ama ne zaman? Tabikide okula gelince.
Servistin inince elini uzatıp "Ben Ediz ama bana daha kısası 'kaslı, yakışıklı, sempatik,zengin Ediz diyebilirsin".Arkama dönüp ilerlediğimde elini sıkmadığım için patlayan bir Ediz hisseteim.
Beni kolumdan tutup geri çevirdiğimde elini yine uzattı bende napiyim amudamı kalkıyım?elimi uzattım"Bende Ece tanıştığıma memnun olmadım baay "dediğimde bahçede olan insanların bazıları bana baktı ama takmadım.Bilin bakalım kim yere kapaklanmadan havalı yürüyüş yaptı tabikide benim olmam biraz zor olsada yaptım evet bunu Ece Sahra Yüzücü yaptı evet bu ben oluyorum.Sınıfa gittiğimde kızlarda oradaydı.
Çantamı bırakıp Gözde veBerra nın sırasında oturdkuları için oraya gittim.Sabah serviste olan bitenleri onlara anlattım.
***
Öğlen olduğu için kantine indik.Yemeğimizi yerken yanımızdan geçen Edizin söylediği şarkı sabah dinlediğimiz şarkı olunca onu dinlemeye başladım sesi büyüleyiciydi ben söylesem ötmeye çalışan horoz gibi ses çıkarırdım.Ve aklıma çarpıştığımız zaman söylediği sözler geldi neden bu kadar egolu özgüven dolu aklıma geldi.
Kızlara söylediğimde yanımıza bir kız çağırmıştılar kız boyu hafif kısa olmasına rağmen güzel,ben sadece amele sümüğü gibi görüneyim.
Kızın saçları siyah ten rengi hafif koyu saçlarını örüp saç küpesi takmış deri ceketi ile çok güzel görünüyordü.
Adının Eslem olduğunu öğrendiğim kız bizim yaşımızda ve yan sınıfta okuyordu.Bize Ediz'in kuzeni olduğunu söyleyince çok şaşırmıştım.Ve Ediz'in babasının okulumuzun sahibi olduğunda ikinci hançer.
O yüzden bu kadar kendini beğenmiş diye düşündüğümde kızların benim arkama baktığını görünce arkamı dönecektimki arkamdaki Edizin olduğunu fark ettim.'
İyi bok yedin Ece'.
Edizin benim kulağıma "Dedikkerini duymadım zannetme ama bunun sana hesabını sormayacağım çünkü daha çömezsin"
söylediklerini duyunca fark ettiğim şeylerden biri demin düşündüğüm şeyi dışarıdan söylediğimi ve hala neden yemek yemediğimi.
Yanımızdan uzkalaştıktan sonra yemeğimi yedim ve sınıfıma çıktım.
Arkadaşlar 2.bölüm çok ekşınlı olmadı ama gelecek bölümler güzel olacak eminim.Bu arada bu benim ilk kitabım bazı yerlerde yanlışlarım olabili acemiyim kusruma bakmayın.
SİZİ ÇOK SEVİYORUM👍💗💖💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
four crazy
Teen FictionLise'ye yeni geçiş yapan Ece ve delilikleri.Ece'nin tam tersi sessiz,sakin,çalışkan bir Gözde.Dedikodunun kokusunu kilometrelerce uzaktan alan Damla.Cesur ve sessiz olan Bera.Dört arkadaşın hayatına giren Kolej velihatı Ediz ve gelecekte hayatlarına...