6.bölüm

23 2 0
                                    

İlk önce uzun zamandır bölüm yazamdım kusruma bakmayın.Birde şöyle birkaçtane karar aldım.Bölümler için bir gün belirliyeceğim o gün atıcam.Birde her yeni bölümde tavsiyede bulunacağım"müzik,kitap,film,dizi ve bölümlerin sonuna fotoğraf felan koyucağım seviliyorsunuz😃😃

1 HAFTA SONRA

Ece'nin anlatımından
Evet tamı tamına 1 hafta boru değil.

Kumsal "Bera'nın eski sevgilisi sjdnsj"ı ve o sürtüge haddini bildirmek için planımızın bir parçası olarak Ediz ile baya kanka olduk aramız baya iyi.

Kendisi iyi bi insan dışardan göründüğü gibi değil "biraz biraz"ve ondan istediğimz şey ise babasının okulu tatile göndermesi.

Babası Ediz'e kıyamayınca kabul etti.Tatil yerini biz ayarladık.Sakarya diye iyi bir tatil yeri.

Ve şu an tabutumu ayyy pardon bavulumu hazırlıyorum.Kızlarda çok heyecanlı Gözde biraz istemesede onu test kitaplarını yırtmak ile tehdit ettiğimiz için geliyo.Kanka olmak bunu gerektirir.

Ha bu arada 1 hafta içerisinde birbirimizi daha iyi tanıdık.

'Bavulumu'hazırladıktan sonra merdivenlerden aşağıya indirmeye başladım ama sadece başladım.

En sonunda bavulumu merdivenlerden aşağıya savurdum.Evet savurdum ve bende onunla birlikte yuvarlandım.En sonunda aşağıya gelebilmiştim.İnliyerek evet inleyerek tabiki bağırarak değil."Annnnnnnneeeeeee"ve tabiki beni kimse takmadı ben kimimki.

Salona girdiğimde annem ayağa kalkıp bana sarıldı.Şimdi başlasın Uyarı Time.
"Bak kızım denize felan girerken dikkat et,tanımadığın kişilerle konuşma,yolunuzu kaybedersenis olduğunuz yerde durun,erkeklerle fazla samimi olma,çok konuşma,kimseyle tartışma"...annem anlatırken"ne düyün yavv"felan diyecektim ama demedim çünkü ben iyi kız ece..

"Kızım yanında yeteri kadar para varmı"dediğinde akan sular durdu."yok anecim"dedim ve direk merdivenlerden çıkıp odasına girdi.Elinde paralarla çıkıncamahmut tuncer style kopkop.

Parayı aldım çantamın küçük gözüne sıkıştırdım ve ayakkabılarımı giydim aynadan kendime baktım.

ayakkabıları

ayakkabıları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KIyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KIyafeti

Çok güzelim behh.Evin önüne çıkıp Ediz'i bekledim.Okula beraber gidicez.O canavarı"motoru"binmek çok güzel birşey.

Motorun sesi yankılanmaya başlayınca heyecanlandım gerizekalı.

Motorla önüme gelip drift çekti."pişt çocuk egondan yüzün gözükmüyo"

desiğimde motoru durdurup kaskını çıkardı"ego değil kask vardıya ondan görememişsindir"dediğinde gözlerimi devirdim

ve kawaski h2r'ye bindim.Ediz'de kaskını takıp ilerleyecek zannettim ama olmadı.

"hadi gidelim"dediğimde bana döndü"

öpücük ver gidelim"gözlerimi büyüttüm.Sonra motordan inerek bavullarımın yanına gitti.Tabi ya ben motoru görünce unuttum.

"E nasıl gidicez motora sığmaz"."sizin garaja park edicez motoru artık"kafamı sallayıp garaja doğru ilerledim gerçekten garajımız süslenicek.

"ben yukarıya çıkıp anneme söyleyeyim"kafasını salladı.

***

Otobüse bindik bekliyoruz.Ediz ile Damla önümüzde.Ben ile Gözde yan yana 'ben cam kenarındayım".Bera ise daha önceki arabayla gitti.

Kulaklığımı takıp "rap"kısmına girdim ve şarkılarıma baktım.

Kulaklığımı takıp "rap"kısmına girdim ve şarkılarıma baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medceziri açıp dinlemeye başladım.
Dinlemenizi tavsiye ederim

Arkadan biri dürtüklemeye başlayınca.Sinirle arkamı döndüm.Ahanda iki dene çukur.Bu bizim çocuk en son ben yere düşünce yardım edicekti ama durum mühim.

"Ece müdür geldi konuşma yapıcak"benim ismimi nerden biliyi.

Müdüre döndüğümde sportif giyinmiş bir şekilde otobusun ortasinda duruyordu.

"Evet çocuklar size birşey diyeceğim daha çok fikrimi sunacağım.Sakaryada tatil yapma süresini uzatalım diyorum"

Etraftan olleleeeeesy diye sesler gekmeye başlamıştı

"Tabiii birde okul var.Merak etmeyin o işte var.Oraya gidince Sapanca diye bir yerde okulmüdürü arkadaşım var onula anlaşalım diyorum."dediğinde bazıları itiraz etti bazıları evvveeeeet diye bağırdı.

***
Tatil yerine varmıştık.Müdür okul ile konuşmaya gidince bizi otele bıraktılar.

Damla"Hadi odalarda kim kim kalacağız kura çekerek bulalım"değinde herkes istedi.Kendimi zorla güne götürülen çocuk gibi hissediyorum.

"Ama kendi sınıflarımızdan değil"diyip kağıda isimlerimizi yazdı cam fanusun içine koydu.Sahi o fanusu nerde buldu acep.

"Başlıyorum
Kerem,selim
Salih,taha
Selin,tufan,
Damla,tolga
Bera,emirhan
Osman,Eslem
Ece,Eres
Gözde,atakan
Burak,yaprak
Ediz,bilal
....

four crazyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin