Interjúk (magyar felirattal)

78 7 8
                                    

Az előző bejegyzésben átrohantam veletek Ville életrajzán és karrierjén. Viszont úgy gondolom, a legjobban úgy lehet megismerni az ő gondolkodását, személyiségét (a zenéjén túl), ha látjátok, halljátok őt beszélni. Összegyűjtöttem pár interjút, magyar felirattal. ENJOI!

Személyes kedvenceim a We need to talk beszélgetések (német műsor, azt hiszem). Itt Villének inkább a viccesebb, humorosabb oldala kerül előtérbe. Az a morbid, szürreális humor, amiért imádom... :) Az időpont 2010, elvonó után.

(Az mondjuk részemről kiveri a biztosítékot, hogy egy finn rockernek, a gót szexszimbólumnak pici, cuki, RÓZSASZÍN telefonja van... :D)

Élvezhette szegény... :) Nyald meg a sós golyóimat...

Amikor a piedesztálra emelt imádatod tárgya egy kicsike, picike kislány szeretne lenni pirosban... Nos... Azt hiszem, szakemberhez kéne fordulnom... :)

+1 ráadás, sajnos csak angolul, az egyik barátjával:

Kicsit komolyabb vizekre evezve lássuk, hogyan viszonyul Ville a zenéhez és a rock and rollhoz. Ő és a HIM, bár Amerikáig jutottak és volt, hogy egy stadionnyi méretű embertömeg előtt játszottak, mégse lettek a szó szoros értelemben vett szupersztárok. A régi, klasszikus rock and roll lényegét akarták átadni még a 2010-es években is, amikor már nem a turnébusznál kell halálra fagynod, hanem elég, ha 100 dolcsiért veszel VIP jegyet és találkozhatsz egy bandával... Nos, én az oldschool módszerekre szavazok, abban legalább van izgalom :) Tehát az interjú a Screamworks-ről, a 80-as évek zenéjéről és a horrorfilmekről... Szintén 2010:

A fiatal és bohém Ville 2003-ból (a Rudolfos rész azért durva... :D)

A következő, 2014-es interjúban tudhatjuk meg róla a legfontosabb dolgot: ha valóban meg akarjuk ismerni, a zenéjét kell meghallgatnunk. Az érzéseit, gondolatait írja bele a szövegbe és zenébe. A mai lelketlen slágerekhez képest szerintem ez a legcsodálatosabb alkotói folyamat és eredmény.

És 2 interjú Magyarországról (2014) (Adácskának üzenem, hogy úgy mondjuk, ahogy írjuk...)

A végletek embere. Hol megállíthatatlanul nevet és poénkodik, hol elgondolkodva filozofál. Pesszimista, érzelmes, de tudatos. Tehetséges, népszerű, mégis szerény és szégyenlős. Egyszóval furcsa. De vonzó. Lehet, hogy pont ezért szeretjük annyian...?

Végezetül, ha nagy falatra vágytok: 45 perces interjú Ville és a HIM történetéről (A Bring HIM to Hungary weboldalán magyar felirattal is elérhető).


Memories - Ville Valo, HIM, Love MetalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora