Interjú, Metal Hammer, 2016 / Ville Valo - Szerelem, Drogok, Halál (és HIM)

64 5 2
                                    

Ebben az őt jelenleg leginkább feltáró interjúban Ville Valo beszél a kezdetekről, mélyrepülésekről és a szex szimbólummá válásról (2016. augusztus 4., forrás: LouderSound.com; fordította: joy_sorrow)

Kevés ember tréfál az ön-rosszallással úgy, mint Ville Valo. Lehet, hogy a HIM több, mint nyolcmillió dollárt zsebelt be a helsinki, 21 évvel ezelőtti kezdetek óta, vált Finnország valaha volt legnagyobb zenei exportjává, de a frontember kipukkaszthatja a nagyképűség és nagyravágyás lufiját – nem utolsó sorban a sajátját – egy jól célzott egysorossal.

A fenséges Ville tökéletes formában van. Jól ápoltnak és frissnek tűnik, mint egy Byron vers szereplője. A hibátlan angolja sok anyanyelvű beszélőt szégyenbe hozhat, és egyaránt elég elkötelezett és nyílt ahhoz, hogy mindenről beszéljen a tinédzserkori fürdőzéseitől az okkultban, az apja szex shopjában való munkáig, a saját személyes mélypontjáig a 2007-es Venus Doom album idején.

Tekintettel arra, amit Ville „a hullámvasutazásnak" nevez, ami a karrierjükben történt, rengeteg minden van, rengeteg szinten, amiről beszélhetünk.

„Add a legrosszabbat magadból", mondja vigyorogva.   

Az utolsó megjelenésetek, a Tears On Tape volt a HIM nyolcadik albuma. Könnyebb valamivel?

Nem, keményebb. [Nevet] Ahogy idősebbek leszünk, egy csomó álmatlan éjszakánk van. Nem, azt hiszem kihívás elé kell állítanod magad, bizonyítva, azt színlelve, hogy újra feltalálod a kereket. Erről a szól a rock'n'roll, igaz? Hogy egy egocentrikus rohadék legyél.

Honnan tudod, hogy mikor van itt az ideje új albumot csinálni? Felkelsz egy reggel és elindulsz, hogy „Rendben, csináljuk meg!"?

Nem, a bankkártya számlák mutatják meg. És ez most nem néz ki jól. Már nem engedhetjük meg magunknak, hogy taxival járjunk, nem engedhettem meg magamnak, hogy lecseréljem a húrokat az akusztikus gitáromon. Ez az egyik ok. De nem, ez egy kényszer. Egy nagyon elsődleges és szexuális kényszer. Legalább egy szellemi szinten.

Megmagyaráznád az album címét?

A Tears On Tapeaz egyik első dal volt, amit megírtam az albumra. És nyilvánvaló, ez egyegyszerű cím: könnyű megjegyezni, nagyon HIM... De az őszinte, bensőséges válasz,hogy a könnyekre utal, amit a példaképeink hullattak – Ozzyék és a RobertPlants, az emberek, akik valamikor szalagra tették az érzelmeiket, olyanműalkotásokat alkotva, amik végigvittek minket ezeken az éveken. A hard rockzene gyógyító erejéről van szó. Számomra ezt jelenti. És jobban hangzik, mint aKönnyek CD-n. Vagy Könnyek Digitális Egyeseken és Nullákon.    

    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Memories - Ville Valo, HIM, Love MetalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora