Min hee yani arkadaşımla beraber ve onun zoruyla bara gittik ikimizde çok güzeldik o elbise onun güzel mavi gözlerine çok yakışmıştı.Tabi banada bu elbise benim yeşil gözlerime kkk neyse spor arabamı park ettikten sonra içeri girdik.
içerisi iğrençti sigara alkol ter karışık kokular ıyyy öğk.
neyse içeriye girdiğimizde min hee beni dürttü"knk gel şuraya oturalım"
"tmm"
oraya oturduğumuzda biraz sohbet ettik.Bana buranın eski sevgilisinin çocukluk qrkadaşının babasına ağit olduğunu söyledi.
"knk birşeyler istermisin?"
"alkolsuz olsun sonra sarhoş olmak istemiyorum"
"tmm ben gittim"
bir 5dk geçtikten sonra hala gelmedi kafamı ona çevirdim o ise barmenle kavga ediyodu. onun yanına gittim hızlı adımlarla yumruğumu sıkıyordum birazda olda sinirlenmiştim.ahh beden bu kız hep sorun yaratıyorki.
"Min hee noluyor burda?!"
B:
"çattık yaa bakın hanım efendi burda alkolsuz içecek yok burası okuldaki kantinemi benziyo?""şşşştt sen ilk önce bir kızla nasıl konuşulacağını öğren sonra gel işine başla tmmı? şimdi bana patronunu çağır"
B:
"nasıl konuşacağımı sanamı sorcam çağırmıyom işi var""evet bana sorcan benimle konuşacaksan evet bana sorcan şimdi çağır yoksa başına yıkarım burayı"
öyle sinirliydimki min hee beni tutuyordu bense kıpırdamıyordum bile bir genç geldi ve barmene kızdı gitmesini söyledi
"efendim burda alkolsuz içecek yok babamın kuralı bu"
"madem yok o adam daha güzel anlatabilirdi dimi siz çalışanlarınıza edep vermiyomusunuz? bir bayanla daha doğrusu bir müşteriyle nasıl konuşulacağını dahi bilmiyor!!"
"sana soracak değilizya"
"sen gelsene ya bi benimle...gel sen gel"
min heenin anlattığına göre ismi yoongiymiş ikiside beni takip ediyodu dışarıya çıktığımızda onu yakasından tuttum
"bana bak yoongi benimle doğru düzgün konuş çok fena olur ha"
"Tanrı aşkına ne yapacaksınki?benimi döveceksin?"
ona biraz daha yaklaştım
"kaçtane insanı dövdüğümden haberin yok değilmi? min hee say kaç kişiyi dövdüm?"
"sang won, chang lee,min je, jiseo,hwa min, ha neul, seulbi, jung, sokaktaki iki adam, arabaya sarhoş binen üç adam, kapkaçcı adam, eski sevgilim,benim lisedeki sıra arkadaşım,kim jeu...dahaa heh hatırladım, bizi kaçıran beş adam, önceki gittiğimiz yerlerdeki 4 barmen,bizi takip eden adam, komşun son min,üniversitedeki çocuk,sana yılışan çocuk waowh gzl"
"kaç kişiymiş?"
"30"
"hayır, hayır, hayır ,min yoongi. min yoongi.. +1yap bu gruba sende katılacaksın"
"hiç sanmıyorum, gözlerin çok güzel"
"gözlerimmi? evet yumruğum kadar olmasada güzeller"
"dudaklarında öyle"
"bana iltifat ederek kurtulamicanı biliyorsun değilmi?"
"hayır sanmıyorum"
"bana laf kalabalığı yapma"
"iyi arkanı dön ozmn"
arkamı döndüğümde iki adam min heeyi kolundan tutuyordu yoongide boynumdan kolunu geçirerek beni tuttu
"naptığını sanıyorsun sizinle işim bittiğindr hastanenin yolunu tırnaklarınızla kazıyacaksınız bırak beni"
"a-a-a (adın) (adın) olmuyor bak öyle... eğer bir şey yaparsan arkadaşını son kez görürsün"
"şerefsiz piç bırak onu sorunun benimle değilmi?"
"evet ama böyle daha güzel seni tam 3 senedir bekliyorum"
"adi herif bırak dedim yoksa min hee falan dinlemicem ha"
"arkadaşını sevmiyonusun yoksa?"
"benim gözüm döndüğünde babamı tanımam lan ben s. olup gidin lan!"
" aaa küfür ağzına yakışmıyor ama"
"bak min yoongi eğer bırakmazsan senin ağzına öyle bir sıçarımki"
"küfür yok dedim"
"tmm seni öyke bir döverimki bir bacağın uzayda bir bacağın yerin yedi kay dibinde olur"
"waayy güzel şimdi bu olayı kimseye anlatmayacaksın helede babama tmmı?"
"eeeehh yeter be bana emir vermeyi kes!!!"
bunu söylememle yoonginin kolundan tutup çevirdim ve beline koydum cebimdeki bıçağı çıkarttım ve boğazına dayadım kulağına eğildim
"dedimi yapmamı istemiyosan onlara min heeyi bırakmalarını söyle çabuk"
"bırakın kızı"
"ama efendim siz"
"bırak dedim benim hayatım söz konusu"
"telefonlarını yere atıp uzaklaşsınlar"
"telefonlarınızı yere atın ve uzaklaşın"
dediğini yaptığında geri geriye gidip arabaya bindirdim onu arabayı çalıştırıp bizim ilk önce min heeyi evine bıraktım sonrada bizim yazlığa doğru yol aldım
"Nereye gidiyoruz?"
"sen beni sevdiğini söylemedinmi?"
"söyledimmi?"
"neyse.. seni kaçırıyorum şeker"
"ne?! neden?"
"bunu bir düşün istersen insan kimi kaçırır sevdiğini değilmi?"
"beni sevdiğini bilmiyordum"
"bende"
"nasıl?"
"yoongi soru sormayı bırak benimlesin işte"
"off tmmyaa sanada doyulmuyor nereye gidiyoruz bari onu söyle"
"yoongi dedim"
"ama"
"hmm galiba ilk öpücüğümüzü gerçekleştirmeye"
yoongi kızarıp camın kenarına yaslandı bende arada yanaklarına bakıyordum
"kızarınca çok tatlı oluyorsun biliyomusun?"
"hah sen kendine bak birkere"
aynada kendime baktığımda yanaklarım pembeleşmişti benden habersiz hemde
"haksızlık ama yaa üf"
"kkk kızarınca çok tatlı oluylsun (adın)"
"çok komiksin yaa gerçekten... gekdik hadi in"
bahçeye çıktığımızda bana o mükemmel teklifi sundu bende kabul ettim...
💙🍬💙🍬💙🍬💙🍬💙🍬💙🍬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Hayalimiz🌟🔐
FanfictionArmy❤hepimizin hayalleri vardır.Hayaller olmadan dünya bize sadece cehennem olurdu.Hayallerimizi süsleyenlerin en büyüğü sensin Bangtan.