siz biasınızla kankasınız ama bu kankalık öyle böyle değil sevgilisiniz sanki ama birbirinize kanka diyosunuz çünkü utanıyosunuz aynı servistesiniz ve aynı yerden biniyorsunuz sen uykulusun ve servis yarım saat geç gelir
o kadar uykulusunuzki artık dayanamayım biasınızın kucağına başınızı koyarsınız ve uykulu halinizle ne dediğinizi bilmiyorsunuz sen rüya görürsün ve ona anlatırsın sen"nerdeyiz düğün bittimi (biasınızın ismi) ahh çok seksisiin bebek hadi yapalım şu işi"dersiniz biasınızın tepkisi:
(ahahahah çok utanıyom)RM:"N-ne? düğünmü ne düğünü benimlemi?(Y/N)sende çok seksisin ama ben susuyorum dimi ltfn (seni öperek uyandırır)
JİN:"ne yiyon sen böyle?(bir süre susar ve düşünür)bende seni seviyorum aşkm"(saçına bir öpüçük kondurur)
SUGA:(oda uyuyordun hatta o senin kucağındadır siz söylediğinizde size)"beni sevdiğini biliyordum çok şaşırmadım neyse... bende seni gibimsi bir şey aşkım hadi uyuyalım"
J-HOPE:(şaşırır ve seni dinlemeye devam eder sen sustuğunda çok azmıştır ve eve doğru koşup tuvalete boşalır)
(acayip utanıyom amk)JUNGKOOK:"vuhuu kanka neler görüyon sen?madem sende söyledin bende söyliyim seni her gün rüyamda çıplak görüyom isyersen rüyamı gerçejleştir beni çok mutlu edersin aşkımm"
JİMİN:"ne biçim rüya lan bu hiç fantezi yok benim rüyamda sen yatağa bağlı olurdun bir kere kkkk şaka şaka daha fesattı kkk (seni uyandırır ve sertce öper)
SEN:"nopoyon yoo dodoğom ocoyo borok bonoooo!!"
(*napıyon yaa dudağım acıyo bırak beniiii!!*)
(nefesi kesildiği için bırakır)JİMİN:"kanka bu servisin geleceği yok biz evemi gitsek ben sana sarılıp uyusam?"(tabiki sarılıp uyumicaktı kkk)
SEN:"evet yaa doğru söyledin gidelim zaten uykum var benim"(neler olur neler aboooo kkkk)
V:"bugünün geleceğini biliyordum"(sizi kucağınıza alıp eve doğru yol alır)
SEN:"noluyo knk nereye gidiyoz ayrıca niye kucağındayım?"
V:"knk kusura bakma çok fena azdım sende beni seviyon işte eve gidiyoz bu iş bugün bitcek çok mutluyum yaa"
SEN:"b-ben ne dedimki s-sana?"
V:"ağhh kekeleme dahada azıyom geldik hadi odama gidelim annemde evde yol merak etme"(ve sonun gelmiştir artık kaçamazdın kkk)
tepki atmayı sevirem daha çok istiyorsanız söyleyin veya gerekte yok aslında ben atıyom kkk kendinize iyi bakın
size yeni nusret kookie'yi
tanıtayım dedim kkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Hayalimiz🌟🔐
FanficArmy❤hepimizin hayalleri vardır.Hayaller olmadan dünya bize sadece cehennem olurdu.Hayallerimizi süsleyenlerin en büyüğü sensin Bangtan.