Jimin ile 👻

212 5 0
                                    

jiminle nişanlıydık bense öyle kızgındımki çnkü jimini evde bir kızla yakaladım şu an ve kız çıplak ama jimin değil off çıldırcam nerdeyse

"JİMİN NOLUYO BURDA!!"

"hayatım dur açıklayabilirim gerçekten ben birşey yapmadım lütfen"

"Allah belanızı versin yaa"

kapıyı çarpıp evden çıktım ve hemen onları dinleyebileceğim bir yere saklandım jimin dışarıya çıktı bense gözyaşlarımı zor tutuyordum

J:"(adın) lütfen beni dinleseydin ben bir şey yapmadım ama yaa... BAK NAPTIĞINI GÖRDÜNMÜ YANLIŞ ANLADI SENİN YÜZÜNDEN HEMEN GİT YOKSA ELİMDEN BİR KAZA ÇIKACAK!!"

"ama canım rahatlaman gerek hem o seni hak etmiyor bile"

"SANA GİT DEDİM!!"
diyerek kadının eşyalarını aldı dışarıya fırlattı ve onu itti kapıdan.Kapıyı hızla kapattı ve telefonunu aldı galiba beni arıyacaktı kaç (adın) kaç yoksa yakalancan telefonunun sesi açık çabuk kaç.

tahmin ettiğim gibi beni arıyordu bense eve gelmiştim sabah süper bir plan yaptım ve uygulamaya geçtim biz jiminle oyun parkında tanıştık benim moralim bozukken sallanıyordum o ise bana katılmıştı o zaman üstümde,üstünde işlemeler olan gri kot pantolon ve beyaz t-shirt vardı onları giydim saçlarımı o günkü gibi açık ve hafif dalgalı yaptım parka doğru gittim hiç kimse yoktu sadece ben vardım.Telefonumu çıkarıp jimine mesaj attım.

'napıyosun?'

'ağlıyorum sen?'

'uçuyorum ve havada seni bekliyorum gelirmisin?'

'orada olucam bekle konuşcaz'

10 dk sonra Jimin yanıma geldi ve salıncağa oturdu.

"başka bir yere gidelim armyler beni görebilir"

"burda oturucaz  bu umrumda bile değil"

"iyih anlatıyım beni dinle"

"hayır siz beni dinleyin prens jimin, öyle ani tepki verdiğim için özür dilerim sizin suçun yokmuş beni affedebilirmisiniz prens hazretleri?"

bir an şoka girdi biraz durduktan sonra kendini toparladı

"ben hayatımın prensesini buldum bile,.. üzgünüm"

...duyduğum söz ile yıkıldım ve salıncaktan ağlayarak kalktım gidiyordumki jimin tuttu kolumdan kendine yaklaştırdı ve kulağıma bir şeyler fısıldadı

"benim hayatta sadece bir prensesim var oda sensin...kkk intikam"

sinirlenip jiminin koluna sertce vurdum.

"hayatım söndü sandım şerefsiz!! intikamına başlarım senin yüreğime iniyodu yaa"

"kkk orda beni bırakınca bende aynı duyguyu hissettim cnm şimdi bana bir öpücük ver lütfen"

"a-aa nedenmiş o? beni korkutan birisini neden öpeyim?"

"yaa madem korkutan biri öpemiyor bende güldürürüm o zaman"

jimin beni gıdıklamaya başladı ve kahkahalarımın arasında onu öptüm

-SON-

BTS Hayalimiz🌟🔐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin