Seulgi'nin sana doğru uzattığı telefonu eline aldın. Karşında Taehyung'un resmi vardı ve bu bir videoydu. Başlatmalı mıydın? Buna cesaretin var mıydı?
Eğer Baekhyun buradaysa iyi bir haber olamazdı bu!
BH; Başlatsana MinMin!
Sesindeki alay tonunu umursamayarak oynat tuşuna bastın.Noldu sizce bana ? Ünlü Kim Taehyung , dayak yedi ! Peki ya kimden ? Ondan ölesiye nefret eden birisi adına , takıntılısından dayak yedi ! Neden ünlü biricik Taehyung karşılık vermedi biliyor musunuz? Çünkü bu ona değer vermeyen birisi içindi . Onun için kendini yoramazdı . Oysa, fanları olsa , bir güzel haşat ederdim ... ama bu dayak bana yıllar önce atılmalıydı !
... Video kapansa bile göz yaşların durmuyordu. Takıntılı kişi Sehun mu oluyordu? Sehun cidden Taehyung'u dövmüş müydü? Bu video İnternet'e nasıl sızdırılmıştı? Belki de bunu söylerken sarhoştu.. Ya da söyletilirken mi?
Telefonu Seulgi'ye geriye verip adımların Baekhyun'u buldu. Hızla Baekhyun'un yakasına yapıştın ki, Baekhyun beklemediğin bu hamle ile kendini arabanın önünde yatarken buldu. Habersiz yakalamıştın çünkü böyle bir şey yapacağını düşünmüyordu.
Beni şimdi, Chanyeol'a götür!
Araba çalışınca sen de arka koltukta yerini almıştın. Chanyeol'a gelince sana söz vermişti. Sehun'un ona dokunmasına izin vermeyecekti. Ama anlaşılan bu sözü bozduğuna göre bir şeyler olmuştu ve sen ne olursa olsun ilk Chanyeol ile konuşacaktın!