Chanyeol! Aç şu kapıyı!
Hızla kapıya vurmaya devam ederken deli gibi evinin önünde bağırıyordun. Verdiği sözü yerine getirmemişti, sen abinden çok ona güvenmişken o seni yüz üstü bırakmıştı!
Kapı açılınca aniden bağırmaya başladın.
Sen neden güvenimi yerle bir etmek zorundasın!
Neden? ABİM yerine koydum, seçtim seni ben!
Ama sen dünya da güvendiğim iki insandan birisiydin...
Ama ne Seulgi ne de sen! İkiniz de aynısınız!Ben özür dilerim Minşi. Böyle olsun istemedim!
/Sesin yavaşça kısılırken mırıldanırsın/
Neden abim yerine seni seçtim ki?
BH; Çünkü sen aptalsın!
CH; Kimin söylediği belli...
BH; Yapma ama Chanyeol. Bu Sehun için en doğru olanı.
/Seulgi seni yavaşça kollarının arasına aldı/
CH; Hyung, neden sadece bizim çıkarlarımızı düşünüyorsun? Başkalarının da yaşamaya hakkı var!
BH; Yaşamasını kısıtlayan yok!
Chanyeol, eğer o kavgayı ayrısaydın sence Sehun sana hala böyle arkadaş canlısı bakar mıydı?CH; O mantıklı düşünemiyor!
BH; Nedeni ne peki? Şu anda sevdiği kadının başka bir erkek için ağlamasından dolayı-
CH; YETER! Yeter hyung! Benim sadece kendi çıkarlarını düşünen arkadaşlarım hiç bir zaman olmadı... Sana ne oldu?
BH; Sehun'un düşünememe sebebi, sadece şu gördüğün paçavra!
SEHUN; Ne oluyor burada?
Taehyung; Düğünüm için hazırlık yapıyoruz.
... Taehyung'un gözleri seninle buluşunca yutkundun. Onlar Chanyeol'un evinde düğün hazırlığı yapıyordu ve Taehyung için. Kiminle evleniyordu?