Dnes idem prvý deň do novej školy. Čo ma tam čaká? Dúfam,že len dobré veci. Keďže je môj otec mafián,musí ísť so mnou dvaja chlapy,ktorým hovorím gorile. Volajú sa Jack a Jim. Mám ich rada,je s nimi celkom sranda,ale dokážu byť aj pekne otravný. Stále na mňa dávajú pozor. Je fajn byť obklopená ľuďmi,ktorí vás chránia,ale som v puberte a potrebujem viac priestoru.
"Luna,chlapi už čakajú!"skrikol otec a ja som vybehla dolu po schodoch do kuchyne,odkiaľ som si vzala peniaze na desiatu. Otec a mama mi ešte vlepili pusu na čelo a rýchlo som išla do čierneho drahého auta s tmavými sklami.
"Dobré ráno,Luna."obaja ma pozdravili.
"Aj vám."
"Pripravená na nových ľudí?"
"Vôbec! Bojím sa. Čo ak ma nebudú mať radi?!"
"Teba? Veď teba má rád každý."utešoval ma Jack. Išli sme autom asi 10 minút a už sme stáli pred školou popri ktorej stálo veľa veľa žiakov a ich pohľady sa upriamili a naše auto. Jim mi rýchlo otvoril dvere a ja som vystúpila oblečená vo svojich bielych rifliach a čiernom tričku na ktorom je nápis Calvin Klein a na nohách som mala obuté drahé topánky. Vzala som si ešte kabelku a zamierila som do školy. Obzrela som sa za seba a Jim s Jackom išli celú dobu za mnou.
"To idete aj dnu so mnou?"
"Musíme. Je to príkaz tvojho otca."odpovedal mi Jack. Obaja mali na sebe tmavý oblek a okuliare. Každý žiak na nás spýtavo hľadel.
"Dnes je to tu samí nový žiak."povedalo nejaké dievča. Rýchlo sme vkročili dnu,kde to bolo tiež plne.
Našli sme teda konečne riaditeľňu,Jim zaklopal a vošli sme dnu.
"Dobré ráno."pozdravili sme.
"Aj vám. Posaďte sa."ukázala na stoličku oproti sebe. "Vy ste Luna Maiers,však?" Vzala si nejaké papiere do ruky.
"Áno."prikývla som.
"A vy ste?"ukázala na gorily.
"My sme jej ochranka."odpovedal vážne Jim.
Riaditeľka sa uchechtla.
"Je vám niečo smiešne madam? Asi neviete,ako veľa znamená jej otec. Ak by sme tu my dvaja neboli,mohlo by sa stať,že by Luna už neexistovala."
"V poriadku,nič mi nie je smiešne."odpovedala. "Takže Luna. Tu máš svoj rozvrh a meno triednej učiteľky a číslo triedy. Ak výjdeš odtiaľto tak zamieriš doľava na tie schody a tam už uvidíš svoju triedu 2.A."podala mi papiere.
"Dobre,ďakujem."
"Knihy ti prinesiem v priebehu dňa. Dúfam,že sa ti u nás bude páčiť."
"Ešte raz ďakujem a dovidenia."vstala som a išla do triedy.
"Hej,to už zvládnem aj sama."povedala som im pred dverami.
"Luna,vieš,aký je tvoj otec. Toto sú naše príkazy,že až do triedy."
"Tak teraz sa môžete otočiť a ísť."prosila som ich.
"Nie. Otvor dvere a ideme tam spolu. Otec káže že dve hodiny tu máme byť a potom môžeme odísť a zase prísť pre teba. Kedy končíš?"nazrel mi do rozvrhu Jim. "Takže o jednej sme tu,ale rýchlo otvor."ukázal na dvere. Zaklopala som a všetci sme vošli dnu.
"Dobré ráno."pozdravili sme.
"Aj vám. Ty si Luna,však?"
"Som."
"Takže žiaci."zatlieskala učiteľka. "Toto je Luna,vaša nová spolužiačka,buďte na ňu dobry. Choď si sadnúť na voľné miesto."
Zamierila som teda dozadu a gorily so mnou.
"Ak sa smiem spýtať. Vy ste kto páni?"
"Jej ochranka. Máme príkazy tu byť s ňou dve hodiny."
"Aha...ale tu nesmie nikto okrem žiakov a študentov byť."
"Tak my sme potom výnimka. Ak sa vám nepáči zavolajte jej otcovi,ale to by som neradil."
"V poriadku."
Ďalej sa pustila do vysvetľovania učiva.
"Ja som Viki. Teší ma."predstavilo sa mi dievča vedľa mňa. Malo červené dlhé vlasy,zelené oči a stredné plné pery.
"Mňa tiež."Cez prestávku som sa rozprávala len s Viki a ostatní po mne pozerali.
"Ty si aké decko keď musíš mať chúvu."smial sa mi nejaký chalan. Jack ho chytil pod tričko a vytiahol ho do vzduchu.
"Chlapče,kto si myslíš,že si? Kto ti dal právo si z nej robiť srandu? Ešte raz a zabijem ťa buď ja alebo jej fotrik! Nezahravaj sa s nami! Rozumieš?! Inak dopadneš zle!"
"Rozumiem. Pardon."
Jack ho pustil na zem a všetci len vydesene pozerali.
"Kokos,dobrá práca. Ten chalan si zaslúžil už niečo takéto."tľapla si s Jackom a Jimom tá Viki.***********
Prvá časť z môjho prvého príbehu. Snáď sa páči.😉😘
YOU ARE READING
Mafiánka a policajt
RomanceLuna Maier je 17 ročná dcéra mafiána Georga Maiera. Práve sa presťahovali do nového mesta,čiže Luna musí prejsť na inú školu,plnú nových ľudí. Nájde si kamarátov a spozná nového chlapca,ktorý jej úplne skomplikuje život.