3.KAPITOLA

206 9 0
                                    

Ďalší deň v škole prebehol celkom fajn. Nick si do mňa nič nedovolil,Viki mi stále pomáha spoznať novú školu a Bianca sa k nám pridáva vždy na obede aj s inými babami.
"Pozri pozri."ukázala Viki na nejakého chalana v jedálni. Bol vysoký,svalnatý a mal taký špinavý blond. "To je tretiak. Volá sa Lucas. Pekný však?"
"Aj áno."mykla som plecom. "Za svoj život som videla už veľa pekných chalanov,takže ma to moc nenadchne."
"Kokos. Šak ale on je Boh!"rozplývala sa nad ním Viki a aj ostatné baby.
"Mne to tak moc nepríde."
"Ale no,Luna."hnevala sa. "Je pekný,to musíš uznať."
"Veď pekný je ale nie taký že WAU!"zasmiala som sa.
"A máš nejakého chalana?"opýtala sa ma Bianca.
"No teraz nie,ale mala som asi pred dvoma mesiacmi. Prečo sme sa rozišli sa mi moc nechce rozoberať."
"V poriadku. A aký bol?"vyzvedali.
"Pekný,drzý ale zábavný. Vedel sa o mňa aj pobiť."
"Koľko ste boli spolu?"
"Pol roka."
"Takže už bol aj sex?"všetky na mňa zvedavo pozreli.
"Nie...necítila som sa moc nato."mykla som zas plecom a baby si vymenili zmätené pohľady. "Nechcem len tak niekomu skočiť do postele."
"Máme tu nováčika?"pristúpil k nám ten Lucas.
"Jej,Lucas. Áno to je..."klepala sa Viki.
"Volám sa Luna Maier. O tebe už viem."povedala som.
"Nečudujem sa."šepol. "Páči sa ti tu?"
"Zatiaľ áno."
"Dobre. Tak sa zatiaľ maj."kývol mi a odišiel preč.
"Kokos. On sa s tebou ...rozprával."zakryla si ústa dlaňou Viki.
"No a? Veď je to normálny človek ako aj my. Nebuď z neho taká."pokrútila som hlavou.
Ďalej sme o ňom nič nehovorili.

Doma nikto nebol keď som prišla zo školy. Preto som sa prezliekla do plaviek a išla si zaplávať do bazénu. Plávala som asi 20 minút a potom sa zvalila na nafukovačku a opaľovala sa.
"Ahoj."počula som mužský hlas.
Rýchlo som sa pozrela kto prišiel. Stál tam nejaký chlap. "Dobrý. Kto ste?"
"Ja sa poznám s tvojim ocinkom. Volám sa Henry."
"A? Poslal vás sem? Alebo čo? Čo chcete."
Pristúpil ku mne a celú si ma prezrel.
"Ja len hľadám Georga,tvojho otca."
"Nie je doma."odpovedala som.
"Hm...kedy príde?"
"Neviem."mykla som plecom.
Znova si ma premeral. "Fajn. Tak povedz mu,že chcem tie peniaze."
"Ake?"
"To ťa nemusí zaujímať. Ahoj."kývol a odišiel preč.
Keď konečne prišiel otec povedala som mu o tom Henrym a otec nevyzeral moc nadšene.
"Oci,o akých peniazoch hovoril?"
"To nič. Kúpim ti psa,aby ťa mal kto ochrániť. Toto nebudem tolerovať aby sem niekto len tak vošiel."rozhodol a odišiel. Za iných okolností by som sa potešila tomu psovi,ale stále mi vŕtali v hlave tie peniaze čo spomínal Henry.

Mafiánka a policajtWhere stories live. Discover now