„ Kde jsi byl tak dlouho?" sotva vkročil do domku a bělovlasá dívka se ho začala ptát. „ Pro ty bylinky. Byl jsem u cesty a potkal jsem tam nějakého obchodníka," odpověděl a podal ji z části plný košík. „ Poznal tě?" optala se ho starostlivě a Alex ji na odpověď jen zakroutil hlavou. „ Moc jsem toho nenamluvil, ale ví o tobě," pověděl a sundal si šátek. „ O mně? Jak to myslíš?" nechápala ho. „ Ne jen o tobě. Existují v celém světě. Lidé, skupinky, které chrání les u království jako ty," vysvětlil ji. Byla z toho překvapená a zároveň zděšená, že existují jiní, za to Alex byl nadšený. „ Dokonce existuje i kniha o vás," dodal ještě a dívka začala být ještě více překvapená, ovšem v ní zbuzoval i zvědavost. „ Věříš mu?" zeptala se. „ Částečně. Viděl můj luk a dal mi tohle," pověděl a sáhl do toulce, pro zabalený šíp v látce. „ Prý je to velmi silný šíp," řekl hnedka, a když k němu Theresa přišla blíž, odrhnul látku tak, že byl šíp vidět. „ Páni," byla uchvácena Theresa. „ Vím co to je," jemně se dotkla toho dřeva. „ Musíš ho hlídat. Musíš ho rozumně použít," povídala, dokud se neozvaly trumpety. „ To je znamení lovu," řekl hned Alex a Theresa se vyděsila. „ Ne to nesmí," panikařila a začala běhat po domku. „ Klid třeba jedou někam jinam," snažil se ji uklidnit, ale ona najednou vykřikla bolestí a spadla. Na noze se jí udělala rána, která krvácela. „ Loví tady," šeptla. „ Nějaké zvíře zasáhli. Jestli ublíží lesu, ublíží i mně," mumlala a rána zase mizela. Alex byl překvapený, ale když se ujistil, že je dívka v pořádku popadl luk a toulec. „ To byl nápad mého strýce. Otec nikdy nedovolil lovit tady," ujistil Theresu a ona jen přikývla. „ Já vím Alexi, já vím," pověděla a Alex se ještě natáhnul pro šíp. „ Vím, na koho ten šíp použiju. Nezaslouží si žít. Je to ztělesnění zla, krutosti a nechci, aby zničil tebe," šeptl a pohladil dívku po tváři. Už se zvedal, ale Theresa ho zastavila. „ Jestliže ho musíme zastavit, musíme si vymyslet plán. Takhle by si šel na vlastní smrt," vydechla. Alex se na ni podíval, jestli to myslí vážně, jestli se opravdu chce přidat na porazení Benjamina. Nadechl se a řekl to, co přemluvilo i jeho přemýšlet: „ Dobrý, vymyslíme plán. Náš plán, který ho zničí." „Spolu," stiskla mu ruku. „ Tvůj a můj plán," souhlasil Alex. Líbilo se mu to. Jeho a její plán.
*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•
Přiznám se, že je to celkem doba, co byla zveřejněná poslední kapitola. A taky jsem ráda, že nejezdíme na žádné dovolené a tak mám mnohem víc času. Zjistila jsem, že když poslouchám fantasy písně tak mám větší inspiraci a navíc musím trochu pohnout. Někdy na konci prázdnin budu tuhle knihu tisknout takže... Prostě si musím pospíšit :D.
Ani nevím jestli tady ještě někdo zůstal, možná jo, možná ne. Uvidí se.
&Bee&
ČTEŠ
Girl From The Forest [POMALÁ AKTUALIZACE]
Historical FictionCover by: @Ashala20 Psal se rok 1769, ve kterém bylo už dlouholeté království. Království bylo hodné, na každém rohu byli hodní lidé. Království však mělo jeden problém. Temný les, který obepínal celé království s jedinou cestou pro obchodníky. Lid...