Chapter 9 - Evil Uncle

155 8 0
                                    

Theresa mu tedy uvěřila a mladý princ měl kde být. I kdyby to však neudělala a vyhodila ho Alex by to pochopil. Teď mladý princ ležel se zase na mechu za lesním  domem Theresy. Díval se na modrou oblohu s holým břichem, na kterém měl jen listy zakrývající ránu. ,, Dobré ráno," zavolala Theresa a bez varování  vešla do zahrady. Alex se lekl, ne že by se za své tělo styděl, jen se jí lekl. ,, Dobré," odpověděl. ,, Pojď dovnitř. Musím ti vyměnit listy a máš tam jídlo," oznámila jen a znovu se rozešla zpět do domku. Alex se zvedl a pomalým krokem až k brance , u které se zastavil. ,, Nechci nic udělat. Jen projdu," řekl brance a pak se hluboce zasmál sám sobě.  Mluvil s brankou, která mu roztrhala košili a pak mluvil i se stromem, který mu poranil břicho. ,, S kým to tam venku mluvíš?" zavolala bělovlasá dívka a vykoukla ven z okna. Začala se smát a mladý princ si založil ruce na hrudi. ,, Nechci, aby mi zase něco udělali," řekl ve své obraně. ,, Nic neudělá. Pojď," řekla mu se smíchem a Alex se pomalu rozešel do domku. „ Sedni si," řekla mu Theresa, ale Alex se ani nehnul ode dveří, a tak do něj musela strčit. „ To ti mám jako pomoct?" zeptala se ho nevrle. „ Ne. Omlouvám se, jen jsem se na chvíli zamyslel," řekl Alex a hned na to se posadil na postel z větví, listí a mechu. „ Nad čím přemýšlíš?" zajímala se dívka. „ Nad strýcem. Je krutý a vždycky má nějaký hnusný plán," odpověděl princ. „ Můžeš to zjistit," řekla Theresa, zatím co sundávala listy z jeho z jeho břicha. „ Jak? Nemohu se vrátit na hrad," pověděl Alex a trochu cuknul, protože se dotkla jeho kůže studenýma rukama. „ Priomiň," řekla jen. „ Opravdu se nemůžeš vrátit?" zeptala se ho. „ Mohl bych, ale otec by mi dal hrozné podmínky," řekl Alex a pozoroval svojí ránu. „ Jaké podmínky?" zajímala se a chtěla, aby jí to vysvětlil.  „ Vyhodil mě, protože jsem nechtěl být král. Nechci vládnout a ani mít nějaké namyšlené princezny. Nemiluji je. Moje srdce patří už někomu jinému," řekl princ a podíval se do jejích zelených očí. Byly tak nádherné, že se jich nemohl nabažit. „ Komu?" chtěla vědět dívka, která na chvíli přestala s kontrolováním jeho břicha. „ Myslím, že tě to nebude zajímat," pověděl vyhýbavě a dívka ho naštěstí pochopila. „ Momentálně žiješ za mým domem, jsme přátelé, ale nebudu tě nutit, aby jsi mi to řekl. Počkám až mi to řekneš sám," pověděla s malým úsměvem a pak se znovu věnovala ráně na jeho břiše. „ My jsme přátelé?" zeptal se překvapeně, ale Theresa nic neodpověděla. Alex pochopil a taky zůstal zticha.

V té samé chvíli na hradě Stoffel

Lidé byli seřazeny a všichni sledovali koně, kteří táhli vůz, kde byl bratr krále. Benjamin sledoval všechno z vozu a povrchně se usmíval. Nikdy tento hrad neměl rád už od doby, kdy tu žil jako malé dítě. Vozem dojel až na náměstí kousek před vstupem do hradu. „ Chci schody!" rozkázal svým sluhům a trochu se protáhl. Viděl ty lidi, kteří se usmívali a ani trochu se mu to nelíbí. Král by měl vládnout krutě, měl by mít respekt a ne být jako obyčejný rolník a nechat své lidi dělat cokoliv. Poskok rychle seskočil a hned dal pod dvířka schůdky, aby Benjamin slezl z vozu. Král se svojí ženou čekali až vyjde a Benjamin se na ně podíval. Nesnášel být mladší, to on měl vládnout ne jeho ubohý starší bratr. Otevřel dvířka a pomalu scházel dolů. „ Zdravím bratře," pozdravil král Benjamina. „ Bratře," kývl Benjamin. „ Vítej zpět doma," řekl král a rozpřáhl ruce, aby dal víc důraz na svoje slova. „ Kde je tvůj syn?"  zeptal se Benjamin. „ Je momentálně zaneprázdněn," odpověděla královna. Benjamin se na ní podíval a pak se zasmál a řekl: „ Skvělé! Můj plán může začít."

  ################################ 

Ach ano lidičky hádejte kdo je zase zpátky. Bílovlasá dívka a černovlasý princ. Noo? Ano! Dívka z lesa je zpět! A velký plán začíná! Omlouvám se nějak mi došli v té mé hlavičce nápady, ale znovu jsem dostala nápad :D. Mucheche.

Lovuju vás

Vaše

#Bee#

Girl From The Forest [POMALÁ AKTUALIZACE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat