3.bolum

42 1 0
                                    

Selam arkadaslar

     
Sadece uzun süre sarildik ve  bana oyle düşünmemem gerektigini söyledi benim yüzümden ölmediğini söyledi ama benim yüzümdendi.

Onu yerine koyup ordan uzaklastim ve teyzemde mutfağa gitmisti. Şöminenin kenarinda isinirken yine derin dusunceleri dalmıştım aslinda kolay kolay aglamayi sevmezdim ama bunlari dusununce istemsizcene gozlerimden yaslar akiyodu.

Ben 4 yasindayken babam nasil birakip gitmisti beni kiz yurduna vermesi ayri bi dertti teyzem beni aldiktan sonra hic aramadim onu nerde suan napiyo kiminle evlendimi mutlumu bi kac kez bunlari merak etsemde ondan nefret ediyodum canimi yakan tek insandi.

  Mis mis kokular geliyodu evet en sevdigim corbaydi teyzem mercimek corbasi yapmisti ve bana söylendiğinde o derin düşüncelerden cikip sesini duydum;

"Ada tatlim yemek hazir ellerini yika gel yemek yiyelim"
dediginde hizlicana ellerimi yikayip yemek yemeye basladim.
Teyzeme ne zaman döneceğini sordum?
  "Yarin sabah erkenden donmem gerekiyo  tatlim" dediginde  üzülmüştüm aslinda o kadar erken donmesini istemiyodum ama donmek zorundaydı cunku calisiyodu. Erken gitmesen olmazmi diye sormama gerek yoktu cevabinj biliyodum  ama korkuyodum burda tanidigim kimse yoktu

" Ada canim merak etme etraf güvenli buranın 1 bekcisi var ne zaman yardima ihtiyacin olurda o hep yaninda ve etrafda bir kac aile daha var korkmana gerek yok tatlim"
 
Dediginde rahatlamıştım.

*

Yemek bitmisti ve ben salona geri gelmistim teyzeme yardim ettikten sonra evi bana gezdirmeye baslamisti ust katta 4 oda vardi 1 tanesi annemin 1 tanesi teyzemin diğerleri ise misafirler icindi ama ben ust katta kalmicaktim asagida kucuk bi oda vardi orasi daha rahatti.

  Esyalarimi yerlestirirken telefonumu fark ettim  ve 242 tane mesaj gelmisti kimden olabirdiki sizce esin ve yağmur birde arada anıldan gelmisti beni merak etmis olmalari lazimdi ama yinede  gruba "iyiyim merak etmeyin yazip" ciktim yağmur yurttan arkadasim anil ve esin ise teyzemin evinin yaninda oturan arkadaslarimdi .

Sonra duvarin kenarinda duran gitar vardi calmayi biliyodum yurtta öğrenmiştim ama burdakine dokunmadim .    Esyalarimi dolaba koyduktan sonra teyzemin yanina indim ve telefonda konusuyodu büyük ihtimal enistem olcak insanla yani berkan abi ile konusyodu sanirim sesleri daha vok duymaya baslayinca o olmadigini anladim heralde şirketteki bir calisanla konusuyodu. Evet teyzem gayet zengin di sirkette bir patrondu dedemden kalan bir holding annemde yasiyo olsaydi teyzemle beraber caliscaklardi.

      Beni gördüğünde sonra konusuruz diyip kapatti . Sonra yanina oturup teyze o gitar kimin diye sordum

" Annenin"

    Demek annemindi o da benim gibu gitar calmayi seviyodu sesim ona cekmisti galiba ben inanmasamda arkadaşlarım sesimin cok güzel olduğunu söylüyorlar her neyse.

Sende calabiliyomusun diye sordum ?  Hayir tatlim ablam kimseye ellettirmezdi gitarini onun icin en önemli seydi o  dedginde iyikide ellemedim diye dusunmustum ve teyzem uykusu geldigini soyledi ve odasina gitmisti giderken iyi geceler "teyzoş" diye bağırdım.
Benim ise uykum yoktu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin