- AAA! ŠALTA!- sucypiau, kai mane, bemiegančią apipylė lediniu vandeniu.- Kas per..?
Šalia manęs, su pašaipia šypsenėle ir kibiru rankose stovėjo ne kas kitas, o Fler. Aplinkuj juos tūpčiojo ir krizeno mergaitės.
- Kas tau negerai?!- užrėkiau ant jos, įbėsdama į ją piktą žvilgsnį.
- Oj!- aiktelėjo Fler apsimestinu nustebimu.- Atleisk, pagalvojau tau reikėtų nusiprausti.- padarydama mielo šuniuko veidelį tarė ji.- Matai, nenoriu, kad rytoj pridarytum mano mokyklai gėdos.- tarė ši ir vėl nutaisė tą pašaipią šypsenėlę.
- Na, gal pirma pasižiūrėk į save, ką?- atsilyginau aš ir išsišiepiau jai ta pačia pašaipia šypsenėle.
Nuo to ji susiraukė ir sukryžiavusi rankas nuėjo šalin.Taip jai ir reikia.- pagalvojau.
Bet ji sakė tiesą. Rytoj vyks pirmasis turnyro etapas, apie kurį aš visai nieko nenutuokiu. Kiti taip pat turėtu nežinoti, bet Fler elgiasi taip, lyg apie tai jau žinotų laibai seniai.
Pagalvojau, kad šiandien eisiu apie tai paklausti Viktoro. Gal jis man padės?
——————————————————
Išaušus, mes pajudėjome Hogvartso link, papusryčiauti. Prisėdusi prie Varno Nago stalo pamačiau, kad Smirdžiaus ten ir vėl nėra.
Dieve, kad tik žinočiau kaip išsisukti nuo pusryčių!
Paėmiau skrebutį ir jau norėjau eiti, bet mane sustabdė pro langus įskridęs pelėdų paštas. Prie manęs nusileido namų pelėda Kuki ir švenliai gnybtelėjo man į ranką.
Paglosčiau jos plunksnas ir nurišau nuo kojytės laišką. Nuo Mamos
Praplėšiau voką ir išiemiau laišką.
Miela Mia,
Mes taves labai pasiilgome. Kaip tau sekasi? Ar smagiai leidi laiką? Comment va Viktor?* Girdėjome, kad patekai į trikovės turnyrą. Mes tavim labai didžiuojamės. Lauksime tavęs per Kalėdų šventes!
Su meile
MamaKol skaičiau mamos laišką, nepastebėjau kaip prie manęs nusileido dvi mokyklinės pelėdos.
Iš kišenės išsitraukiau suglamžytą popieriaus lapelį ir griebusi nuo stalo kažkokio Varnangio rašiklį suskrebenau trumpą atsakymą mamai.
Labas Mama,
Man sekasi gerai ir Viktorui taip pat. Grįšiu per Kalėdas. Pasiilgau jūsų taip pat.
MiaTada pririšau lapelį prie Kuki kojytės ir paleidusi ją palydėjau akimis.
Atrišau nuo pelėdų kojyčių laiškus ir leidau joms nuskristis.
Vienas lapęlis buvo be adresato, o ant kito buvo grakščiai užrašyta Drakas Smirdžius.
Pamačiusi jo vardą ir pavardę aš išsižiojau. Nemaniau, kad jis man parašys. Ypač kai aš esu kitos mokyklos atstovė.
Greitai atvyniojau lapelį ir perskaičiau:
Pasitik mane prie ežero ir ten tau viską papasakosiu.
Laukiu, DrakasLaukiu?
O aš galvojau, kad jam nerūpiu. Ištiesu tai man jis patiko. Visa mėnesį jį stebėjau ir matydama jį su ta blondine- pavydėjau. Kai retkarčias sudarydavau su juo akių kontaktą... Aš jose paskęsdavau.
Tikiuosi jis mane taip pat pastebėjo. Na, parašė laišką.
Tuo tarpu prisiminiau kitą lapelį ir jį atvyniojusi dar labiau išsižiojau.
VGFpIHlyYSBsYWJhaSBzbGFwdGEuIEHFoSB0YXbEmXMgbGF1a3NpdSByeXQsIDYgdmFsYW5kYSByeXRvIHByaWUgZGlkxb5pb2pvIMSFxb51b2xvIG1va3lrbG9zIGtpZW1lLiBCxJdqYSwgxI1pYSBhxaEsIEhhcmlzLg==
Tai buvo viskas, kas parašyta ant lapęlio...
Palieku šią mįslę išspresti patiems. Sufleruoju, kad tai kodas.😏
Stauskite žvaigždutę jei patiko. ⭐
Komentuokite ir išsakykite savo nuomonę.⬇Negaliu patikėti, kad šita story užiemė 75 vietą iš romance, tad prašau, padėkite jai kilti!⬆
Tokios šventės proga, rašau šia įdomią story su mįsle. Linkiu sėkmės ją išsprendžiant.Myliu jus! Iki!💖💟💘💕💗💝💓💞
💚Drakas💞💕💚
ESTÁS LEYENDO
Love Letter ( Fanfiction LT )
De TodoMia Krum mokosi Biobetenso burtų mokykloje. Ir trikovos turnyro dėka vyksta į Hogvartsą palaikyti savo pusbrolio Viktoro Krumo. Bet ten ji sutiks tą vienintelį...