5. Zrůda

210 12 0
                                    

Pátek se zdál na první pohled jako každý jiný normální den

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pátek se zdál na první pohled jako každý jiný normální den.

James včera dostal od Huga, bezzesný spánek, a tudíž neměl žádné noční můry.

Protiva strašil nové přírůstky na hradě, ostatně jako každý rok.

Studenti se spolu hlučně dohadovali, psali eseje, které měli dnes odevzdat a poklidně u toho snídali. Nejhlučnějšími ze všech byli samozdřejmě Poberti, ale na to už si všichni zvykli.

Tudíž bylo všechno jako každý rok, až na jednoho blonďatého studenta, který nezamířil ke svému Zmijozelskému stolu, nýbrž k tomu úplně na opačné straně, Nebelvírskému. Tohle sice nebylo zas tak nenormální, přeci jen Scorpius si často sedával k Nebelvírskému stolu, aby mohl prohodit pár slov se svou milovanou zrzkou. Jenže tentokrát nešel za Rose, ale za její kamarádkou.

Zastavil se již za zmíněnou zrzkou, a aby si jej čtyři děvčata všimla si odkašlal.

,,Ne, Malfoy nikam s tebou nejdu." Rázně zavrtěla hlavou Rose a dál se věnovala své snídani.,, Taky tě zdravím Rose a neboj se však ty změníš názor, teď tu ale nejsem kvůli tobě." Teď odvrátil pohled od své milované a zaměřil ho na druhou rudovlásku, naproti ní.

,,Margret-." Nemohl, ale dokončit větu, protože byl přerušen tázanou dívkou.,,Ne!" Vyhrkla rudovláska rychle, která narozdíl od ostatních děvčat věděla, proč k nim Scorpius přišel. Včera si totiž narozdíl od ostatních všimla, že věčině Zmijozelských studentům přinesli sovy dopis. Ona sama ho minulých bývalých šest let dostávala taky, a naštěstí letos už toho byla uštědřena.

,,Margret, prosím." Žadonil Scorpius, a dívky pozvedli obočí, přeci jen Scorpius Malfoy slovo prosím používá jen velmi málo, a větčínou jej používá jen ve společnosti Rose.

,,Ne." Řekla rázně. Vážně se jí nechtělo na nějaký pitomý ples čistokrevných.

,,Moc tě prosím." Rudovláska znovu zavrtěla hlavou a nabrala si do pusy další kousek své snídaně.

,,Řekni, co mám udělat, aby jsi šla?" Zeptal Corpius.,,Nic, nepůjdu tam."

,,Kam nejdeš?" Zeptala se rudovlásky nechápající blondýnka, která na tom s chápáním byla stejně jako Rose a Zoe.

,,Nikam." Zavrtěla rázně rudovláska hlavou.,,A pohněte zachvíli máme hodinu." Margret ani nečekala na ostatní a vydala se na cestu do druhého patra.

,,Mar prosím." Žadonil Scorpius dál když Margret doběhl společně s třemi děvčaty.,,Nepros, nikam nejdu."

,,A navíc proč nepozveš Hestii Parsleyovou z Havraspáru, ta tam přece chodí taky." Scorpius záporně zavrtěl hlavou.,,Nemůžu, ten zmetek Selwyn mi jí sebral." Stěžoval si.

,,Kam máš jít s Hestii." Vyhrkla na Scorpiuse naštvaně Rose. Samozdrějmě byla naštvaná kvůli tomu, že nevěděla o co jde, určitě to nebylo kvůli tomu, že by třeba žárlila.

Expetro patronumKde žijí příběhy. Začni objevovat