,,Půjdete s semnou na ten nábor?" Ptala se zrovna nervózní blondýnka svých kamarádek.
,,Určitě, Lindsey a už nebuť nervózní jsem si jistá, že to zvládneš." Uklidňovala blondýnku vysoká rudovláska.
,,A co vy?" Optala se Lin i Zoe s Margret.
,,Já příjdu." Odpověděla rozhodně černovláska a nabrala si další kus výborné snídaně.
,,Já nevím, bude tam to brýlaté pako a navíc famfrpálu vůbec neroz-" malá zrzka to, ale nemohla dopovědět, protozě jí do řeči skočila Rose, která prohlásila, že určitě příjde.
,,Slečno Gautová." Upozornil na sebe profesor Longbottom za Margretiiny zády.
,,Ano?"
,,Paní profesorka McGonagallová s vámi potřebuje mluvit, máte se za ní stavit v její ředitelně." Upozornil profesor zrzku a hned odešel.
,,Cos provedla tentokrát?" Optala se otráveně Rose.
,,No právě, že nic. První žertík jsme chtěli s Lin udělat až příští týden." Pokrčila Mar rameny a zvedla se z lavice.,,Nečekejte na mě, příjdu za váma na hřiště." Rozloučila se s děvčaty a vydala se k ředitelně.
Když se konečně dostala k chrliči, který stráží vchod do ředitelny, začala zkoušet různé druhy hesel.
,,Siamská kočka?"Zkusila to.
,,Britská modrá kočka?"
,,Sphynx?"
,,Barmská kočka?"
,,Bengálská kočka?" Když se ani teď chrlič neotočil a neodkryl schodiště, objevil se za ní černovlasý chlapec.
James jí chvíly bezzeslova pozoroval a poté se ušklíbl.,,Ale Gautová, copak jsi provedla, že tady stojíš před ředitelnou?"
Margret leknutím naskodčila, ale neodpověděla mu. Jen mu věnovala naštvaný pohled a pak svůj zrak znovu nasměrovala na chrliče před sebou.
,,Ale ne, že ty neznáš heslo, Gautová?" Zeptal se s nezkrývaným nadčením v hlase.
V očích mu nebezpečně zajiskřilo a ušklíbl se. Zrzka stála zády k němu a úplně ho ignorovala.
,,Chtěla by jsi abych ti ho řekl?" Zašeptal jí do ucha a ona, dnes už po druhé leknutím nadskočila. Rychlostí světla se otočila a podívala se mu do karamelových očích.
,,Nevíš ho." Prohlásila sebevědomně a zamračila se, když si všimla jak blízko jsi jsou, o kousek couvla.,,Pochybuji, že ti ho McGonagallová řekla."
,,Vlastně mi ho řekl Longbottom." Výtězně se ušklíbl a udělal krok k ní, ona o jeden couvla.
,,Tak jaké to heslo je." Vyjekla na něho, když couvla zase o krok dozadu a on o krok k ní. Tentokrát, už ale Margret neměla kam couvnout, jelikož byla natlačena zády ke zdi.
,,Něco za něco." Zašeptal James se zájmem si jí prohlížel, zatímco se dlaněmi opřel o zeď vedle její hlavy, a tím jí znemožnil jakou koli možnost úniku.
,,Fajn co chceš." Ve tváři měla kamenný výraz, ale její tmavě hnědé oči prozrazovali, že je jeho chováním vyděšená. Ale nebyla by to Gautová, kdyby svůj strach nezkryla maskou plnou odhodlání a povrchnosti, stejně jako několik předešlých let.
,,Odpovědi." James se pousmál a zeptal se na otázku, která mu vztala hlavou, už od včerejší párty.,,Kdo ti vyryl ten nápis do kůzě?"
Rudovláska Vydechla přebytečný vzduch, ani si nevšimla, že zadržuje dech.,,Osoba."
ČTEŠ
Expetro patronum
Fanfiction,,Je důležité bojovat a znovu bojovat a vydržet v boji, protože jedině tak můžeme zlo udržet v bezpečné vzdálenosti, i když jej nikdy nezníčíme." Albus Brumbál - Harry Potter a Princ dvojí krve James Sirius Potter a Margret Alya Gautová. Dva naprost...