,,Pohněte, už." Vykřikl černovlasý chlapec na své laškující rodiče.
,,Violett, už tam na mě čeká."Při jméně přítelkyně svého syna, protočila zrzavá žena, očima. Neměla jí ráda.
,,Tak jdi první." Usmála se na svého syna a podala mu misku s letaxem.
Patnácti letý chlapec jsi stoupl do krbu.,,Ministerstvo kouzel." Vykřikl a následně jej pohltili zelené plameny.
Objevil se v obrovské vyzdobené místnosti, kde se pořádal vánoční ples, pořádán ministerstvem kouzel.
Pohledem přejel po celé místnosti. Našel Ministrini kouzel, jeho tetu Hermionu, a jejího manžela Rona a zbytek jejo velké rodiny. Jenže ta ho teď vůbec nezajímala.
A pak jí uviděl.
Stála tam v rudých krajkových šatech s véčkovým výstřihem a dlouhými rukávy. Své dlouhé blonďaté vlasy měla stažené do složitého drdolu. Modré oči zářící jako dvě studánky, měla zvírazněné tmavými kouřovými stíny a na plných rtech měla krvavě rudou rtěnku.
,,No páni. Sluší to to." Pochválil svou přítelkyni.
,,Tobě taky." Usmála se na něj.
,,Nepůjdem si zatancovat." Optal se mile.
,,Dobře."
Vzal jí za drobnou ručku a vedl jí na parket mezi tančící páry.
Rukama jí objal kolem pasu a ona položila ty své na jeho ramena.
,,A jak se mají tvoji rodiče?" Usmála se. Nepoznal, že je úsměv falešný. Stejně jako všechny ostatní.
,,Dobře, akorát táta má teď hodně práce." Prohodil nevzrušeně.
,,Proč? Co se děje?" Ptala. Považoval to za obyčejnou lidskou zvědavost, ale pletl se.
,,Jak Delphiny utekla z Azkabanu. Prý, ale neutekla pouze ona, ale několik jiných uvězněných smrtijedů. Ministerstvo to ale nechce říkat veřejnosti." Povzdech si. Jeho táta byl teď, jakožto bystrozor velmi zaneprázdněn a češto ho slyšel křičet ze spaní. Navíc ho začala zase pálit jizva. Nebyl hloupí a spojil si dvě a dvě dohromady. Věděl, že se děje něco velmi zlého.
,,Kdo přesně utekl?" Ptala se dál Violett.
,,Nevím. Proč tě to zajímá?" Zeptal se černovlásek blondýnky.
ČTEŠ
Expetro patronum
Fanfic,,Je důležité bojovat a znovu bojovat a vydržet v boji, protože jedině tak můžeme zlo udržet v bezpečné vzdálenosti, i když jej nikdy nezníčíme." Albus Brumbál - Harry Potter a Princ dvojí krve James Sirius Potter a Margret Alya Gautová. Dva naprost...