,,Mar, vztávej." Ozývalo se rudovlásce v hlavě. Vzápětí jí, ale došlo, že to není v její hlavě, nýbrž se jí snaží její kamarádka Rose vzbudit.
,,Ještě chvíly Rose." Mluvila, aniž by otevřela oči a naopak se ještě více zahrabala do peřin.
,,Musíž vztávat, dnes je první školní den a ty tu spíž. Přijdeš pozdě na vyučování." Domlouvala jí Rose.
,,To by ovšem nebyla žádná výjimka." Řekla stále bez otevřených očích.
,,Aguamenti." Zasmeptala Lindsey, která to vše sledovala a věděla, že právě tohle kouzlo je jediná možnost jak jí vzbudit, aby přišla v čas.
Z Linseyininy hůlky vystříkl proud vody, který smáčel Margretiin obličej.
Mar otevřela oči a prudce vylítla z postele.,,Kdo to udělal, ať ho můžu okamžitě zabít!?" Zakřičela Mar a přitom s stírala kapky vody z obličeje.
Jakmile, ale uviděla Lin držící v rokou svůj kouzelný proutek a dusící se smíchy, bylo jí to jasné.
Mar si vzala svou hůlku z nočního stolku, a začala po Lin vrhat kouzla hlava nehlava. Lin se však bránila a uhýbala.
,,Dost!!" Zakřičela Zoe a podívala se na ně, takovým tím pohledem, když matky vychovávají své děti.,,Nemohli by jste se učit, nebo alespoň přečíst nějakou knížku." Mar s Lin se na ní podívali jako na učesaného Hagrida. Zoe si zamumlala něco ve smyslu, že já se vůbec snažím, a dál si četla ve své oblíbené knížce.
Když už byli všechny konečně převlečené ve školních uniformách, učesané a lehce namalované, vydali se na snídani do Velké síně.
Kamarádky se posadili k Nebelvírskému stolu, na místa zhruba uprostřed, kam si sedali, už sedmím rokem.
Profesor Longbottom, ředitel Nebelvírské koleje, začal rozdávat rozvrhy. A stejně tak i Horácio Křiklan, Filius Kratiknot a Pomoda Prýtová, kteří rozdávali své koleji.
Když konečně došla řada k Margret a jejím kamarádkám, společně sestavili rovrh hodin, každé z nich.
Rose, jakožto ta pilná a vzpolehlivá Bradavická vševědka, jak jí začali přezdívat ostatní studenti, Měla hodin hrozně moc, a volno by jste na jejím rozvrhu skoro nenašli. A hned začala litovat, že zkoušky NKÚ dělala z tolika předmětů.
Naopak Marget, Zoe a Lindsey byli z rozvrhů docela i rádi. Neměli zdaleka tolik hodin a velkou větčinou z nich byla obrana proti černé magii, což byla jedna z jejich nejoblíbenějších hodin.
Když Rose zkontrolovala rozvrh svůj i svých kamarádek, rozhodli se zě půjdou na první hodinu, což nebylo nic jiného než O.P.Č.M se Zmijozelem.
Jen co přišli k učebně obrany proti černé magii, kde už čekali studenti obou kolejí, kteří stáli každý na jiné straně a navzájem se propalovali očima.
ČTEŠ
Expetro patronum
Fanfic,,Je důležité bojovat a znovu bojovat a vydržet v boji, protože jedině tak můžeme zlo udržet v bezpečné vzdálenosti, i když jej nikdy nezníčíme." Albus Brumbál - Harry Potter a Princ dvojí krve James Sirius Potter a Margret Alya Gautová. Dva naprost...