"Te pot vedea doar pe tine."

1.3K 110 5
                                    

O mână îi mângâie obrazul.

-Collin, eu...eu nu văd!

-Te-ai trezit acum 2 minute.Ia-o mai uşor.O să chem un doctor.

-Nu mă părăsi!

Nu îi ascultă dorinţa.Plecă.Fata rămase singură.Avea atâtea întrebări să-i pună.

-Domnişoară, mă auziţi?

-Da...

Îndreptă capul într-o parte, neştiind că medicul se afla în direcţia opusă.Acesta era destul de agitat.Ştia că vederea nu avea să-i revină în curând.

-Am două veşti.Puteţi pleca acasă.

-Şi cealaltă?

-Din păcate... veţi rămâne nevăzătoare pentru o perioadă.Pe hol vă aşteaptă o fată.

"O fată?" se gândi surprinsă.

-Bună, Melody!Nu ne-am mai văzut din liceu...

Era Elena.Vechea ei prietenă.O strânse în braţe.Împreună, au părăsit incinta spitalului.Au ajuns la casa Elenei, unde Melody avea să locuiască timp de câteva zile.

-Am primit un mesaj.Mi-l poţi citi?spuse Melody cu o expresie rugătoare.

-" >>Dar noi nu suntem orbi<< Acum şi tu eşti.Eu am orbit de mult.Te pot vedea doar pe tine.Ştiu că e greu să te obişnuieşti cu noul tău defect, dar eu îţi voi rămâne aproape.Am să te mai sun.Acomodează-te, odată ce îţi accepţi defectele, nimeni nu le va mai putea folosi împotriva ta.Te iubesc, Melody. Salutări Elenei." . E de la un anume Collin.Nu mi-ai spus că ai pe cineva.Şi ce norocoasă eşti...

Mesaje de la un criminal.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum