Ben kimim biliyor musun? Ben okulda alay edilen, hiç sevgilisi olmayan, gözlüklü, sivilceli, arkadaş çevresi olmadığı için sadece ders çalışan, ders çalıştığım için takdir edilmek yerine inek öğrenci diye ezilen biriyim.
Ben kimim biliyor musun? Engelli olduğum için insanlar tarafından hor görülen biriyim. Ne kadar onlar gibi insan olsam da beni bir uzaylıymışım gibi görmeleri canımı yakıyor. Oysaki ben de onlara baktığımda insan diye nitelendiremiyorum.
Ben kimim biliyor musun? Ben eşcinsel olduğum için aileden dışlanan, kendi cinsimi seviyorum diye sapık, tecavüzcü, Allahsız görülen, homofobikler tarafından ezilip, lanetli sanılan biriyim.
Ben kimim biliyor musun? Ben çok yediğim için şişmanlaşmış biriyim. Kilo vermek için kendimi aç bıraksam bile insanlardan hakkettiğim saygıyı alamayan zavallı biriyim.
Ben kimim biliyor musun? Ben insanlara ses edemediğim için onların her istediğini yapan acınası biriyim. Eğer onları memnun edemezsem beni dışlarlar çünkü.
Ben kimim biliyor musun? Ben insanlarla konuşmayı sevmediğim için yalnız takılmayı seven biriyim. Fakat insanlar beni yargılıyor, önyargılı davranıp hakkımda dedikodu yapıyorlar.
Ben kimim biliyor musun? Ben ailesinden şiddet gören ve bunu birilerine söylemeye korkan biriyim. Birinin bana yardım etmesini istiyorum ama ne ailemi kaybetmek istiyorum ne de hor görülmek.
Ben kimim biliyor musun? Ben yoksulluk içinde kendimi geçindirmeye çalışan biriyim. Ailemin mutlu olmasını istiyorum bu yüzden sürekli çalışıyorum.
Ve böyle birçok insan var peki biz kimiz biliyor musun?
Biz üzgün ama üzgün olduğunu belli etmek istemeyen insanlarız. Bizi anlamıyor ve aşırı mutluysan sana bu kitabı okuma izni vermiyoruz!
Mutsuz olduğunu kanıtla. Bize sorunundan bahset...
-D