Ben olsam şöyle yapardım anketinin devamıdır...
Tarih ve saat →
⭐Bugün en sevdiğin kişinin doğum günüydü ve sen unuttun. Herkes gözünün önünde ona hediyeler veriyor sen ne yapardın?
⭐Kardeşinin bir dahi olduğunu öğrendiniz tüm aile onu kutlarken seni ihmal ettiler ne yapardın?
⭐Tüm okul oyuncak ayınla uyuduğunu öğrendi ne yapardın?
⭐İş görüşmesindesin kendini işe nasıl aldırırdın?
⭐Kalabalık bir yerde yürürken biri senin çantanı aldığı gibi kaçtı ne yapardın?
⭐Bahçede çiçeklerle uğraşırken gizemli bir kutu buldun ilk işin ne olurdu?
⭐Sabah uyandığında yatağın hariç tüm eşyaların gitmiş ne yapardın?
⭐Okul çıkışı tuvalete gitmen gerekti fakat işin biraz uzun sürdü, okul neredeyse boşaldığında çıkmaya karar verdin ancak tuvaletin kapısı sıkışmış ne yapardın?
⭐Küçük bir çocuğa bakıcılık ediyordun ama o da ne çocuk kayboldu ne yapardın?
⭐Kardeşin yanlışlıkla polisi aramış elinden telefonu aldığında farkettin ne yapardın?
⭐Ormanın ortasında yanıp sönen ışıklar var ve sen uzaylılar olduğunu düşündün ne yapardın?
⭐Kayan bir yıldız gördün ilk dileğin ne olurdu?
⭐Death Note'taki gibi bir defter buldun ilk işin ne olurdu?
⭐Bir sabah uyandığında her yerin çizfilm gibi olduğunu gördün ne yapardın?
⭐Annen ve babanın seni zorla evlendireceğine kulak misafiri oldun ne yapardın?
⭐Seni küçülten (yaş olarak) ve büyülten iksirler birini içme hakkın olsa hangisini içerdin?
⭐Bir sabah 30 yaşında uyandın ilk olarak ne yapardın?
⭐Şu hayatta en çok değer verdiğin eşyayı kaybettin aradın ama bulamadın ne yapardın?
⭐Yarın öleceğini öğrendin neler yapardın?
⭐Bomba patlamak üzere sadece bir kabloyu kesebilirsin, kırmızı mı mavi mi?
⭐Bu haplardan birini içmek zorundasın hangisi, kırmızı mı mavi mi?