Serkanın ağızından
Niye böyle bişey oldu anlayamiyorum çildiricam birazdan.15dakkadir burdayiz.Cemre içerde hala ama hala uyanmadi.Buraya nasil geldim fikrim yok.Kader taksideyken feride hanimi da aramiş.Feride hanim ve toprak hoca koşarak girdi.
Feride:Noldu cemreye??
Serkan:Ben kapiyi çaldim açti girdim.Sonra bayildi.
Serkan ağlayarak hiçkirarak söyledi ve devam etti
Serkan:Hocam ben daha yeni kavuştum bişey olmaz demi.
Toprak:Serkan oğlum saçmalama ne olucak bayilmadan .Kimse ağlamiyo .
Toprak hoca bunu derken kendini zor tuttu ve ağlamaya başladı.Doktor çıktı.
Doktor:Cemre hanimin önemli bir şeyi yok.Sadece tansiyonu düşmüş galiba ve birşey yememiş ilaç içmiş boş bünyeyede ilaç girmesi zararli olmuş bünyesi çok narinmiş galiba(demiş gülerek).Midesini yikadik.Serumu bitince çıkabilirsiniz. Ve kahvaltı yapsın.girebilirsiniz.
Derdemez ben hemen odaya girdim cemre daha uyanmamisti ne güzel uyuyordu.
Cemrenin ağızından
Enson yere düştüğümü hatırlıyorum.Gözlerimi yavaş yavaş açtım.Herkez burdaysi ve benim yanimda oturan serkan .aşkim gözleri kan çanağı olmuş.
Offf mal gibi herkezi telaşlandirdim.İlk önce gözlerimi açtığımi serkan farketti.
Serkan:Cemre çok korktum.Korktuk.
Cemre:Beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum.Aşkım.Benden bu kadar çabuk kurtulamazsin.Ve bayilmadan ne olabilirki???
Serkan:Çok seviyorum.Bayilman bile yetmedi.
Dayanamadım kolumdaki iğneyi çikardim ve kocaman sarildim.
Serkan:Naptin cemre serumun.
Cemre:Boşver.Hadi çikalim.
Songül:Bizi görüyormusunuz???Acaba??
Cemre;Özür dilerim.Benim için niye bu kadar telaşlandiniz.ki
Songül-Meral-Eylül-Kader:Sen bizim kardeşimizsin.
Dediler geldiler.Sarildilar.Çok mutlu olmuuştum.Böyle bir sevgilim var kardeşlerim var eniştelerim varrr.İnsan başka ne isterki .Bana bu kadar yeter fazlasını istesek elimizdeki ailede gidecek sonuçta ben memnunum.Yarım saat sonra
Cemre:Tıkandım artik yeter.Biktim.Birazdan hastaneye gidicez biliyorsunuz değilmi???Çünkü çatlıycam bu sefer kurtulursunuz benden
Serkan:Tamam doyduysun sikinti yok.Birdaha senin için yada başkası için hastanede duramam.Biktim hastaneden kurtulamadik.
Güney: Aynen yaaaa!!!
Cemre-Songül:Kurtulamıycaksiniz.Çünkü belalari üstümüze çekiyoruz.kurtulama şansıniz 25/100gibi biz muhteşem beşli belaları üstümüze çekiyoruz.
Kader;Aynen
Herkez güler.
Cemre:Hadi yurda gidelim.Neriman göremezse ağızıma eder.
Herkes cemreye bakar çünkü hiçkimse cemreden ne küfür nede küfüre yakin bişey söylemezdi.
Cemre:Ne bakiyosunuz ya sanki yalan tövbe tövbe.Artik böyleyim.Yani 2.Songülde diyebiliriz kimse kusura bakmasin.Ay ben ne diyom yok ben cemreyim.İyiyim ben.Yok artik bi cemreyle anca yetişiyorum bide songül yok artik.Hadi çikalim.
Serkan:Aşkim sen diyosun???
Herkes güler.
Cemre:Kimseyle de.Bidakka ben seslimi düşündüm pardon sadece hadi çikalim mi!şeysini ben diştan söyledim zannettim.
Serkan : Tamam boşver Hadi ben sizi birakiyim.Yakin zaten yürüyelim hadi.
Cemre:Tamam hadi çıkalim.Yetimhane
Cemre:Kiz kader senin yurt dışı şeyine ne oldu??
Kader:Gidiyorum da kızım ben sizi nasıl birakicam.
Eylül:Kadercim bizde seni birakmak istemiyoruz ama senin eğitimin daha iyi boşver.
Meral:Aynen de sen ne zaman gidiyordun unuttum ben.
Kader:4 Gün sonra cuma yani.Orda akşam burda sabah tam tersiymiş araştirdim.
Cemre:Olsun.Bişey olmaz.Biz genede konuşuruz.Görüntülü konuşuruz.
Kader :Aynen.Ha bu arada sıradaizin verirlerse kalabiliyormuşum.
Eylül:Süper.
Cemre;Ben yatiyorum iyi gecelerrrr😴😴😴😴😴
Kader:İyi geceler bende yatiyom kizlar.
Meral:İyi geceler.
Eylül: İyi geceler.