Songülün evi
Cemrenin ağızından
Yemek yerken Aliyle Serkan bana değişik değişik bakıyorlardı.Acaba anladılar mı diye korkuyorum anlamalarını istemiyorum.Çünkü durmayacaklar ve onları yani o adamları bulmaya çalışacaklar.Ben böyle bişey olmasını istemiyorum.Eğer bulurlarsa arif ve ahmet öbür adamlar sevgilime ve aliye zarar verebilirler.Onlada kalmayıp Songüle Eylüle zarar verebilirler.Ben böyle bişeyi göze alamam.Söylemicem.Asla!
Ali:Hadi Güney Serkan biz dışarı çıkalım.Kızlarda rahat rahat konuşsunlar.
Güney:Duralım bişey olmaz😊😊
Serkan:Güney hadi kardeşim hadi çıkalım hadi.
Güney:Offfff tamam çıkalım.
Eylül:Durun işte biz her zaman konuşuyoruz.
Serkan:Yok yok.Biz gidelim.
Meral:İyi siz bilirsiniz.
Erkekler gider.Kızlar aralarında konuşurlar.
Songül:Bunlara bişey olmuş.
Cemre:Siz..ce..an..la..dı..lar...mı?Çünkü....deği..şik...bak..tı...lar.
Eylül: Bende farkettim.
Erkekler
Güney:Niye dışarı çıktık lan biz.
Ali:Güney bak sana bişey diyicez ama kızlara farkettirme.
Güney:Noldu lan.
Ali:Şey Cemrenin kolunda morartılar var.Değişik konuşuyor.Serkan sarıldığında sırtı acımış.Yani hiç Songül sana böyle cemreye bişey olmuş dedimi??Bak iyi düşünn.
Serkan:Bak güney bak Cemreye bisey olmasını istemiyorum.Lütfen bak sana son çere sorduk Eylüle sorduk bilmemezlikten yattı Ama sen bilirsin.Belki.
Güney:Bakın Cemre benimde arkadaşım kardeşim hatta ama gerçekten bişey bilmiyorum.Bilsem derdim.😕😕😕Eee şimdi noldu koluna sesine sırtına noldu.
Ali:Bilmiyoruz.Güney bak son akrabam kaldı ona da zarar.Vermelerini istemiyorum anla beni.
Güney:Pardon akraban derken.
Ali:Sen bilmiyormusun.
Ali her şeyi Güneye anlatır.
Güney:Ali sen malmısın oha inanamıyorum.
Serkan:Bizde inanamıyoruz hala bak güney şu konu bi çözülsün.Sonra o konuyuda çözücez ama şu konu çözülsün.Cemre bilmiyor.Sakın söyleme
Güney:Oğlum siz aptalmısınız.Kız duyunca ne diycek iyiki sakladaınız mı diycek ne bekliyorsunuz gercekten aptalsınız!!
Serkan:Güney bak biz yani ben böyle olmasını istemedim keşke öğrenmeseydim.
Güney:Hadi Ali yaptı aradı falan filan ya sen serkan sen nasıl sevgilinden saklarsın hııı ben böyle tepki verdiysem cemre nasıl tepki verecek merakla bekliyorumbakın çok kısa sürede söyleyin yoksa ben söylerim ben böyle duramam.
Ali:Hersey benim suçum biliyorum özür dilerim.
Güney:Benden değil cemreden dile
Ali:Biliyorum bak bu meseleyi çözelim sonra söz söyliycem.Ama lütfen o zamana kadar bekle.
Güney:Tamam lanet olsun tamam ama sizin icin değil Cemre için duydun mu Cemre için.
Serkan:Tamam cemre için.
Ali:Ben bişey daha gördüm.
Güney:Ne gördün.
Ali:Meralin kolunda da morartılar var.Otururken gördüm.Bilekliğiyle oynarken gördüm morartılar gözüktü hemen kapattı.
Serkan:Noluya lan noluya!!!!Deliricem gerçekten deliricem!!!
Güney:Hasss!!!!!Buldum!!!
Ali:Söyle!!
Güney:Lan kafedeki adamlar yapmış olabilirler.Kızlar bu adamları dövmediler mi acısını çıkarmak için dövmüş olabilir.Adamlar giderken kızlara siz görürsünüz gibi bir şey demişti.Hatırlayın!!!Lütfen böyle bişey olmuş olmasın!!!
Ali:Lan tabi lan ben nasıl polisim ya!!!!!!Çıldırıcam ya!!!Onları bi eljme geçiriyim!!!
Serkan:Sana kalmaz Abi ben onları öldürene kadar dövücem!!Peki bize niye demediler.
Güney:Sence kızlarla bizle tehtit etmiştir.Murat ne demişti onların kolu uzun demişti hapiste bile rahat durmaz demişti onlarda bize bulaşır demişti.Ondan korkmuşlardır.Yada söyleyemediler kızlara bize bişey olcak diye korktular.
Serkan:Doğru eeee biz böyle hazmetmicez demi dövülmelerini!!!!!
Ali:Benim bi planım var....
Serkan:Ali bak daha fena olmasın.
Ali:Kökünü kurutcam yani hepsi içeri girecek emin olun
Serkan:Anlat hadi!!!
Ali planını anlatır.
Güney:Tamam çok iyi plan.
Serkan:Aynen!!!
Ali:Hadi gidelim bakalım kızların yanına.🙇🙇
Erkekler Songülgilin evinin kapısının önüne gelir.
Ali:Güney songüle demek yok.Songül kızlara söyler sonra bize engel olmaya çalışır.
Güney:Tamam demem
Serkan kapıyı çalar.Eylül açar.
Eylül:Hoşgeldiniz.
Erkekler:Hoşbulduk.
Erkekler otururlar.
Songül:Bi sorun mu var?Giderken böyle degildiniz.
Güney:Var.
Serkan:Yok.
Meral:Var mı yok mu.
Ali:Yok önemli değil birkaç takıldı bize ondan.
Eylül:Bişey olmadı demi.
Serkan:Yok bişey olmadı.
Cemre:Biz....gi..de..lim..
Meral:Aynen.
Songül:Burda kalın lütfen.
Güney:Aşkımı kırmayın.
Eylül:Kızlar sizce.
Songül:Cemre Meral sizde kafa dağıtırsınız.
Songül sonradan farkeder ne dediğini.Ama erkekler anlamıştir.
Serkan:Niye kafa dağıtıyorlar.
Eylül:Şeyden.
Meral:Moralimiz bozukda
Ali:Niye.
Meral:Öylesine kalalım mı Cemre.
Cemre:Siz..ka..lin..ben..kal.mam
Eylül:Sen kalmazsan bizde kalmayız.
Cemre:Offff.....pe...ki.
Eylül:Feride hanımı arıyalımda sabah olmadığımızı görünce merak etmesin.
Eylül arar konuşur.Söyler feride hanım izin verir.
Eylül:İzin verdi.
Serkan:Meral ben seni dün aradım bişey mi oldu açmadın
Meral:Şey oldu düşürdüm paramparça oldu bende telefoncuya verdim sattım.Sonra biriktirip daha iyisini alıcam.
Serkan:Hımm tamam.Biz gidelim hadi Ali.
Ali:Aynen.
Serkanla Ali gider.Kızlarda sonra uyumuşlardır.