4.BÖLÜM.

172 1 0
                                    

Cemre:Kararım evet tabiki evet!!!
Serkan:Hayır demene gerek yok cemre.Cemre sen evet dedin!! olley !!sevgili oldukk!!!!
Serkan cemreye sarılır. Cemrede serkana sarılır.
Serkan: Seni çok seviyorum cemre.Sevgilim diycem demi artik.Olley
Cemre:Evet bende seni çok seviyorum. Evet sevgilim diyiceksim.

2hafta sonra
Bu arada kizlaryeni yurdlarina gitti.Cemrenin alçısı çıktı.Ve bu arada cemreyi arayan kişi vardiya o günde beri hergün en az iki kez arıyor.Ama cemre serkana söyleyemiyor.Kızar bulmaya çalışır diye.Başını belaya sokar diye.Kızlar biliyor.Serkan söyle diyorlar.Cemrede bugün söyleyecek.

Cemreyi gene aynı numara arar.Cemre açmaz.Mesaj gelir.
Cemrecim açarmısın diye.Bir daha arar numara cemre açar.
Cemre:Cevap verecekmisiniz numaramı değiştireceğim artik niye aradiğınızı söyleyin de biliyim.
A:...
Cemre telefonu yüzüne kapatır
Cemre:Kızlar biktim gene aradi serkana diycem artik.Rahatsiz oluyorum.Korkuyorum.İsmimi nerden biliyor.
Eylül:Bencede de serkana sonra duysa kizar.
Cemre:Ben cikiyom ozaman bayyyy.
Eylül :bayyyyy

Kafeee
Cemre:Sevgilim sana bişey demem lazım.
Serkan:Söyle aşkım
Cemre:Hani songülde kalirken yabanci numara beni aramiştıya o hala beni ariyor.Günde en az 2kere ariyor.Bugün açmadim mesaj atti cemrecim açarmisin yazmiş benim ismimi nereden biliyor.Bilmiyorum ama korkuyorum serkan.Yani sana diyemedim bişey yaparsin falan diye ama içimde tutamiyorum artik anliyormusun beni.
Serkan:Askim sakin boşver şey ya numaranı değiştir .Gel değiştirelim.
Cemre Tamam.Kizmadin demi senden sakladim diye özür dilerim
Serkan:Kızdım acısını çıkaricam merak etme.Hadi gidelim.
Cemre:Aman çıkarmazsan şaşırıcam.Gidelim.😅😅😅😅

KIRGIN ÇİÇEKLER (Cemser)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin