Yurt (Akşam)
Cemre:Serkana her şeyi anlattim.Numaramı değiştirdim numaramı size attım.
Kader:İyi yapmişsın.
Eylül:AynenCemreyi o numara gene arar.
Cemre:Gene ariyor.Eee ben numaramı değiştirmiştim..
Meral:Oha lan nasil buldu telefon numarani bu işte iş varda her neyse aç belki bu sefer bişey der
Eylü-Kader:Aynen
Cemre açar
Cemre:Aloo
A:...
Cemre:Cevap vericekmisiniz gerçekten polise şika...
A:Ben senin kuzeninim!!!
Cemre:Neeee!!! Saçmalamayın benim kuzenim yook tamam mı!!!!
Cemre telefonu kapatır.
Eylü:Noldu betin benzin attı.
Cemre:Kuzenimmişte bende inandım sanki başka işletecek kimseyi bulamamışlar.Kızlar ben şu 1 ay telefon kullanmayım serkanla birinizin telefonuyla konuşurum artık.Belki vazgeçer şu aramaktan mal yaaa...
Kader:Kızlar kazanmışım
Kader telefonuna bakarak
Cemre:Neyi.
Kader:Hani ben yurt dışı bi kayıt vardı bende başvurmuştum.Kazandim kızlar.Ay çok mutluyum!!!
Cemre :Çok sevindim.Ne zaman gidiceksin
Kader:Haftaya!!!Cemre hain plan yapıp Eylülden telefonu ister.Kendi telefonunu kapattıya ondan.Not yerine Eylül şu kadere parti verelim mi haftaya gidiyo kız.Uzun zamandır eğlenemedik .Bu yazdiğımı meralede gönder.Ama sessiz mutlu olsun rica ediyorum.yazar.Telefonunu Eylüle verir.Eylül okur.Başıni sallar merale gönderir.Meralde kaş göz işareti yaparak mutlu olur.
Meralin telefonu çalar.Serkandır.Meral telefonu cemreye verir.
Cemre:Serkan
Serkan:Aşkim korktum .Niye telefonun kapalı
Cemre:Aşkımmm şey...
Serkan:Söyle cemre!!!
Cemre:Bağırma. şey oldu gene aradi dedi ki ben senin kuzeninim dedi bende 1 ay boyunca telefon kulanmiycam. Belki aramaktan vazgeçer.
Serkan:İyi peki bişey saklamıyorsun demi
Cemre:Yok gerçekten
Serkan:İyi peki seni seviyorum görüşürüz.
Cemre:Bende hadi bayyyy...Meral:Ne dedi
Cemre:Kızdı.
Meral:Haksızmı???
Cemre:Hayir neyse ben yatiyorum kizlar iyi geceler.
Kader-Eylül-Meral:İyi geceler.