Sabah uyandığımda Kris'in hala uyuduğunu gördüm sessizce duş aldım ve aşağıya indim kahvaltı hazırlamaya başladım. Masayı hazırlandıktan sonra yukarı çıkıp Kris'in yanına geldim. Yanağına bir buse kondurdum.
Liu: Kris hadi uyan kahvaltı hazır.
Gözlerini araladı ve konuşma ya başladı.
Kris: Ama sen böyle yaparsan olmaz ki.
Liu: Ne yapmışım?
Kris: Sen her sabah beni böyle öperek uyandırırsan diyorum işe başladığım zaman nasıl gideceğim.
Ben gülmeme engel olamadım Krise döndüm ve ciddi bir şekilde konuştum.
Liu: Tamam o zaman seni bundan sonra öpmeyceğim.
Kris bana döndü üzülmüş bir şekilde söyle dedi.
Kris: Tamam tamam vazgeçtim sen beni öpmeye devam et.
Liu: Her neyse hadi kahvaltı hazır kalk ta elini yüzünü yıka.
Kris beni kolumdan tuttu.
Kris: Biraz daha birlikte uyusak olmaz mı?
Liu: Olmaz kahvaltı hazır kalk artık.
Kris asık suratla banyoya girdi. Ben aşağıya inip sofrada eksik birşey varmı diye. Kris ıslak saçlarını havlu ile kurulayarak indi ve mutfağa geldi.
Kris: Kahvaltıda çok güzel gözüküyor. Peki kahvaltıdan sonra ne yapalım?
Liu: Bilmiyorum.
Kris: Film izleyelim mi?
Liu: olur bende mısır patlatırım.
Kahvaltıdan sonra ben bulaşıkları hallederken Kriste film arıyordu. Sonra birden belime dolanan eller ile irkildim.
Kris: Seni çok seviyorum Liu.
Liu: Bende seni seviyorum hayatım.
Kris beni bileğimden tuttu ve kendine çekti sonra beni dudağımdan öpmeye başladı ben geri çekildim.
Liu: Kris yapma ama film izleyeceğiz.
Kris: Tamam ya ben salondayım çabuk gel yanıma ama.
Liu: Tamam hayatım mısırları ayarlayıp geliyorum.
Kris güzel bir film seçmişti bende onun omzuna kafamı koyup filme daldım. Filmde Erkek sevdigi kızı kirletip terk ediyordu ben çok kızmıştım ileriki bölümlerde kız hamile kalıyordu ama erkek başkası ile evleniyordu ve çocuğu kabul etmemişti ben iyice kızdım ve kumandayı alıp filmi kapattım.
Kris: Hey!! daha bitmemişti...
Liu: Ben bu filmi begenmedim ya erkeğe çok sinir oldum.
Kris: Ama kızda haketti önceden onunla birlikte olmayacaktı ki şimdi durumu farklı olsun.
Liu: Ama bu adamda kızı kirletip bir kenara atamaz eğer çocuğu istemiyorsa neden yapıyor çok saçma bir kere.
Kris: Ama kızda inkar etmiyor istemiyorum demiyor. Onda da suç var.
Ben iyice sinirlendim. Kris erkeği haklı buluyor ben ise kadını.
Liu: Ne yani şimdi biz bu durumda olsak sendemi aynı şeyi yapardın?
Kris: Liu saçmalama ben zaten seninle evliyim. Neden böyle birşey yapayım.