Nihayet gelmiştik bir taksiye bindik Sung yeol'da valizleri yerleştiriyordu. Eve geldiğimizde annem beni görünce çok mutlu olmuştu ve sürekli beni öpüp koklayıp duruyordu. Eve girdik bebeğim annemdeydi o bebeğe bakarken bizde eşyaları yerleştirdik aşağı annemin yanına indik.
Sehun bebekMINA:Kızım peki bu bebeğe isim koymayı düşündünüzmü hep bebek diyemi hitap edeceğiz.
Liu: annecim biz onun ismini sehun koyduk.
Annem de begenmisti benim canım oğlumun adını Sehun . Gece herkez yatağına gitmişti ben ise odada Bebegi uyuturken Sung yeol'u bekliyordum ama gelmedi. Bende aşağı indim Sung yeol koltukta uyuyordu bende yanına gidip onun benimle yatması gerektiğini söyledim sonuçta Sehun büyüyecek aynı yatakta olmalıyız ve buna alışmalıyız hem koltukta heryeri tutulur. Birlikte yatağımıza gittik. Sabah sehun'un ağlaması ile uyandım ateşi vardı Sung yeol'u uyandırdım annem gile haber vermeden evden hastaneye gittik iğne yaptılar tabi Sung yeol görmek istemedi ve dışarda bekledi Sehun'a kıyamıyordu. Doktor kontrolleri bitince bana reçete verdi ve hastaneden çıktık annemgile haber verip dışarda kahvaltımızı yaptık ve bir parka gittik. Ben ilaçları almak için uzaklaştım o arada Sung yeolda Sehun'a bakıyordu.
***********************************
Sung yeol : Küçük beyfendi çok acıdımı bakalım ben dayanamadım çıktım ama küsmedik inşallah. Ama söz birdahakine izin vermeyeceğim canının yanmasına.
Sung yeol 'un ağzından
Ben sehunla oynarken birisi yaklaştı yanımıza belliki sehun ilgisini çekti.
Sung yeol: O da sizi sevdi herhalde.
Kris: Sizin bebeğinizmi?
Sung yeol: Evet adı Sehun biraz hastalandıda hastaneden geldik.
Kris: Geçmiş olsun . Çok tatlı ismide çok yakışmış Sehun.
Liu'nun ağzından
Eczaneden ilaçları alıp parka yöneldim bizimkiler parkta beni bekliyorlardı ama yanlarında bi adam vardı arkası dönüktü belliki bebeğim ilgisini çekti. Yanlarına gittim.
Liu: Sung yeol , sehunla oynamayi bırak onu şımarık yetiştireceğiz sonra
Ben sehunu kucağıma alırken adama döndüğümde gördüğümle yerle bir olmuştum. Kris tam karşımda duruyordu.
Kris: Liu sen...
Ben şok olmuştum Sung yeol bana baktığında gözlerimin dolduğunu gördü.
Sung yeol: Siz tanışıyormusunuz ?
Liu: Sung yeol ben... şey... ben kendimi iyi hissetmiyorum gidebilirmiyiz?