4. BÖLÜM

14 3 0
                                    

Krisle eve geldiğimde biraz yorgundum hemen odaya çıkıp dinlenecektim ama bir şeyi unutmuştum Bebeğimi onu daha Kris bilmiyordu bende akşam söylerim diye düşünmüştüm  Kris aşağıda bagiriyordu bende onu dinledim. Deli gibi şarkı söylüyordu ben onun yanına indim ve onu izlemeye başladım . Beni fark edince yanıma geldi ve ellerimi tutup beni sandalyeye oturttu .

Kris:Seni çok seviyorum Liu. Beni bir daha bırakma.

Liu:Bende seni seviyorum. Hem seni bırakmamı istemiyorsan hata yapma Kris.

Başını evet anlamında salladı ve yemek hazırladık yemekten sonra Kris mutfağı toparlayıp geleceğim dedi. Ben odamıza doğru yol aldım. Kapıyı açıp odaya girdim geceliklerimi alırken karnım ağrıdı hemen yatağa oturdum elimi karnıma koydum ve konuşmaya başladım.

Liu:Annecim çok yaramazsın Tamam seni babanla tanıştıracağım sabırsızlanma.

Gülerek kalktım ve üstümü değiştirdim.  Tam yatağa uzandım Kris geldi.

Kris:Hayırdır çok erkencisin?

Liu:Şeyy biraz yorgunumda uykum vardı.

Kris: Iyi bari bende yatayım .

Kris yataga uzanırken ben kolundan tuttum ve engel oldum.

Kris:Hadi ama liu yatalım artık

Liu:Kris sana birşey diyeceğim şeyy ımm içinmden (nasıl söyleyeceğim ona hamile olduğumu biraz heyecanlıydım)Kris ben hamileyim.

Kris bana şaşırmış bir şekilde  bakakaldı .

Kris: Nee!! Sen ciddimisin? Allahh ben şimdi babamı oluyorum.

Liu:Evet baba oluyorsun.

Kris sevinçten havalara uçmuştu bende  onu gördükçe mutlu oluyordum .Beni kaldırdı ve kucağına aldı döndürmeye başladı tabi benim bebek dururmu midem bulanmaya başladı. Krise beni indirmesini söyledim ve lavaboya gittim. Kris kapıda beni bekliyordu.

Kris: Liu iyimisin? Liu ses ver.

Liu: evet iyiyim.

Elimi ve yüzümü yıkadım ve çıktım kris beni kolumdan tuttugu gibi yataga yatırdı sen dinlen ben sana  süt getireyim.

Liu:Gerek yok Kris ben iyiyim.

Kris gitti ve elinde sıcak sütle geldi ben sütümü ictikten sonra Krise sarıldım ve uyuya kaldık. Sabah uyandığımda Kris elini karnima koymuş konuşuyordu .

Kris:Anneni rahatsız etmiyorsun değilmi bebeğim onun canını yakma seni çok seviyorum benim minik bebeğim .

Ben gözlerimi araladım ve Krise baktım.

Liu: Bebeğim çok akıllı babası o annesini üzermi hiç? Bazen yaramazlık yapıyor o kadar.

Kris: Olsun yinede söyleyim dedim.

Kris aşağıya indi bende duş alıp üstümü değiştirdim . Aşağıya indiğimde Kris markete gideceğini söyledi bende tamam deyip mutfağa yöneldim. Kahvaltıyı hazırlayıp masada beklemeye başladım. Birden kapı çaldı Kristir diyerek açmaya gittim. Kapıyı açtığımda karşımda KIM SO denen o kızı görünce sinirlerime hakim olamıyorum.

KIM SO: Kris için gelmiştim evdeyse çağırırmısın?

Liu: Evde olsaydı bile çağırmazdım . Düş artık onun peşinden.

KIM SO: ona vermem gereken dosyalar vardı hem bugün toplantımız da vardı herkez bizi bekliyor.

Ben o kızın hâlâ işte duğunu anlayınca iyice sinirlenmiştim. O arada Kris geldi KIM SOyu görünce bana döndü.

Love RushHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin