6.BÖLÜM

11 3 0
                                    

Herkez odasına çekilince bende bahçeye çıktım hava çok güzeldi tabi birazda soğuk ama olsun ben pek üşümeyeceğimi düşünerek bahçedeki salıncağa oturdum ve yıldızları izledim. Yanıma Lee gelmişti.

Liu: Sen uyumadınmı?

Lee: Büyümüş olsam burda ne işim var hem zaten heyecandan uyuyamadım.

Liu: İnşallah mutlu olursun ikizim Birbirinizi üzmemeye çalışın.

Lee: Liu sana birşey sormak istiyorum.

Liu: Neymiş o soru ?

Lee: Şeyy... Hala onu .. yani Kris'i özlüyormusun?

Liu: Özlesem ne yazar Lee yaptıklarından sonra .hem beni geçtim ben unutmaya çalışırım ama sehunu reddetmesi beni çok üzdü.

Lee: Evet bende çok kırgınım ona ama yapacak birşey yok . Hem zaten artık hayatına devam ediyor unutalım artık herşeyi.

Ben dediği şeyi biraz garipseyerek.

Liu: Hayatına devam etmeme gibi bir durum söz konusu olamaz zaten hem böyle daha iyi birbirimizi daha fazla kırmadan ayrılmak.

Lee: Ben o manada demedim Liu.  Hayatına devam ediyor derken nişanlanıyormuş.

Liu: Nişanlaniyormuymuş?

Lee: Evet.

Leenin dediğine üzülsemmi yoksa onun adına sevinsemmi bilemedim.
Ama kabul etmeliyim kalbim kırılsada hala onu özlüyordum.

Liu: Neyse kapatalım bu konuyu hadi geç oldu havada soğuk artık yatsak iyi olur.

Lee: Tamam.

Odamıza çıktık ve ben yatağıma uzanıp olanları düşünüyordum o sırada uykuya dalmışım . Sabah olunca rutin işlerimi halledip kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim güzel bir masa hazırlayıp odaya çıktım.

Liu: Sung yeol hadi uyan artık kahvaltı hazır elini yüzünü yıka aşağı in.

Sung yeol: Ufff ne güzel oğlumla uyuyoruz siz gidin kahvaltınızı yapın biz prensim ile uyuyacağız.

Onun bu haline gülmemek elde değildi hem sehun'u bu kadar sevmesi beni ve onu oğlu gibi görmesi beni biraz duygulandırmıştı.

Liu: Sung yeol daha iş bakmaya gideceğim hadi kal ama olmaz böyle.

Sung yeol: Nee!! iş mi ne işi??

Liu: Şşştt sessiz ol sehun uyanacak.

Sung yeol: Sana bir soru sordum Liu bu iş te nerden çıktı.

Liu: Şey.. evde oturmaktan sıkıldım annem sehuna bakarken bende çalışıyım dedim .

Sung yeol: Bak Liu senin sahte olsada kocanım ben evin erkeği olarak dururken senin çalışmanın ne gereği var sen sehunla ilgilen .

Liu: Ama sung yeol...

Sung yeol: Liu tamam bu konu kapandı sen evde sehunlasın bende işteyim.

Liu:  off Tamam.

Herkez uyanınca kahvaltı yaptık kahvaltı sonrasında Sung yeol ve ben alışverişe çıktım tabi sehunda bizimleydi onunda bir kaç eksiği vardı mama , bez vs. Sung yeol yine herzamanki gibi sehun için bir sürü seçim yapıp "bu güzel şu çok şık " diyerek eline geleni alıyordu alış veriş bitince bir restorana girdik sung yeol birşeyler içmek istedi bende kabul ettim.

Love RushHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin