7.BÖLÜM

7 3 0
                                    

                  Kris'in ağzından
Hastaneye geldiğimizde  Liu'yu bir odaya aldılar doktorlar hemşirelerde geldi. Benim dışarda beklememi söyledi o sırada Luhan gil geldiler Sung yeol beni görünce sinirlendi ve yakama yapıştı.

Sung yeol: Ne oldu Liu'ya!!! senin burada ne işin var!!!

Kris: Öncelikle yakamı bırak!!

Sung yeol yakamı bıraktı ve konuştu.

Sung yeol: Ne oldu Liu'ya hemen cevap ver!

Kris: onu marketten çıkarken gördüm konuşmak için yanına gittim sonra kavga etmeye basladık sonra bana bebeği aldırmadığını bağırarak söyledi bende onu görmek istedim ama onu bana göstermeyeceğini söyledi ve yolun ortasına atladı sonra bir ses duydum korna sesi sonra Liu'nun yerde olduğunu gördüm araba ona çarpıp kaçmıştı sonra ambulansı aradım yolda gelirken Luhana haber verdim.

Herkez öfke ile bana bakıyordu. Ama ben umursamadım. Sonrasında ise gözüme sehun çarpmıştı. Lee'nin kucağında uyuyordu. O kadar masum ve tatlıydıki benim oğlum olduğuna hala inanamıyorum.  Ona doğru yaklaştım o sırada MINA önüme geçti ve ona dokunmamamı söyledi.

MINA: Sehundan uzak dur Kris !!

Kris: Neden uzak durayım anne o benim oğlum.

MINA: Kris işleri zorlaştırıyorsun Farkindamısın bilmiyorum ama sana şunu söyliyeyim sen bir zamanlar Sehunu istememiş kızımı boşamıştın şimdi ise onun babası olduğunu idda ediyorsun bu nasıl bir babalık oluyor.

Kris: Evet bir hata yaptım ve bunun bedelinide çok ağır bir şekilde ödüyorum zaten hem gerçekleri Liu'ya da anlattım.

Birden arkamdan bir ses geldi.

Doktor: Kris wu kim oluyor?

Kris: Benim buyrun birşeymi var? Liu iyimi?

Doktor: Hastamız sizi görmek istiyor.

Herkez şaşırmıştı ve dik dik bana bakıyorlardı bende odaya doğru ilerledim doktorda gelmişti.

Doktor: Liu hanım kendinizi fazla yormayın lütfen... kendinizi iyi hissediyorsanız 2 gün sonra taburcu olabilirsiniz geçmiş olsun.

Liu: T-Teşekkür ederi-m doktor bey-y.

doktor çıktıktan sonra Liu'ya döndüm ve diyecek birşey bulamadım sevdiğim kadın oğlumun annesine gözlerimin önünde araba çarptı ve şuan önümde yatıyor buna nasıl dayanıyorum bilmiyorum ama onu asla tekrar bırakamam ve bırakmayacağım.

Liu: Konuşmayacak mısın?

Kris:....

Liu: KRIS YETER ARTIK DAYANAMIYORUM ANLUYOMUSUN ? SENIN SESSIZLIGINE YALANLARINA SAHTE SEVGINE DAYANAMIYORUM IŞTE HİÇBİRİ HİÇBİRİ BENIM PEŞIMI BIRAKMIYOR ONLAR BIRAKSADA SEN BIRAKMIYORSUN SÜREKLİ PEŞİMDE OLMAK ZORUNDAMISIN !!!

#
Ağlamaktan gözleri kızramıştı . Ama haklı da ona bu kadar acı çektirmeye ne hakkım var onu neden üzüp duruyorum bana artık eskisi kadar güvenirmi ? Acaba. Geri eski hayatımıza dönsek keşke keşke seninle ilk evlendiğimiz âna geri dönsek o zaman bunların tekrardan olmaması için canımı bile verirdim.

Liu:NEDEN NEDEN ŞIMDI SUSUYORSUN NEDEN KONUŞMUYORSUN ... AAA DUR BIR DAKIKA YOKSA KONUSMAYA YÜZÜN MÜ KALMADI .. DUR BENSE HAYAT DERSI VERIYIM MI? BAK BUNDAN SONRA BENDEN AILEMDEN UZAK DUR VE ...VE.. VE GIT NIŞANLINLA ILGILEN SENIN YÜZÜNÜ GÖRMEK DAHI İSTEMİYORUM!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love RushHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin