13.klišeja

210 31 8
                                    

Mīlestības trijstūris

Piemērs:''Es nezinu,es tiešām nezinu.Es mīlu Iānu viņš ir tik jauks un viņš ciena mani,bet Harijs ir bad boy bet man liekas ka viņš pret mani atmaigs un man ir jūtas arī pret viņu."

Don't come at me okay.Šitais viss notiek katrā trešajā stāstā.I mean es arī labprāt vēlētos lai man divi puiši pievērš uzmanību.Bet ne jau tādā līmenī,kā ir dažos stāstos.Tur jau viss uz dzīvību un nāvi dēļ vienas meitenes,vai puiša.Ja es saprotu ir interesanti,ja tiek iesaistītas vairāk personas, tātad vairāk drāma.Un es nesaku ka visi stāsti ir slikti,vai ka manos stāstos tā nav.Tā ir bet tas viss pats par sevi ir klišejiski,un dažos stāstos tu lasi un tu jau paredzi kas notiks tālāk.Kā būtu ar odziņu?Čalim apnīk cīnīties un viņš vienkārši aiziet,vai arī puisis izvēlas pilnīgi citu meiteni.?Atgādinu 4 reizi,ir labi stāsti ar šādu sižeta līniju,kā ar visām klišejam bet ir tādi ,kur ir vienkārši tāds naaa.

Klišejiskākie trijstūri.
1)Bijušais,simpātija,meitene
2)sliktais puisis,labais puisis meitene(uzminat kuru izvēlas 88% gadījumos.)
3)maita,labā meitene,sliktais puisis
4)kaut kāds bērnības draugs,tikko iepazīts čalis,meitene
5) simpātija,simpātija meitene.

Droši raksti komentāros,kādu mīlas trijstūrii tu esi stāstos piedzīvojusi/is visvairāk.

Wattpad klišejas.Where stories live. Discover now