21.klišeja

140 21 0
                                    

That one douche boy


Ļoti bieži stāstos,pēc meiteņu pārvērtībām paradās tas viens kretīns,kurš pēkšņi grib sev to meiteni.Bieži vien ,tas beidzās ar kautiņu un viņš saprot savas kļūdas,vai arī nē.

Kopumā ir 2 tipi tādu kretīnu.

1.jaukais puisis,kurš pēkšņi nav vairs tik jauks un cenšās ievilkt galveno varoni gultā.Bieži vien meitene ar to čali ir tā kā draugos.

2.tas čalis,kas vislaik ir bijis kretīns,arī bieži vien izsaka debīlas,seksuālas piezīmes.Visdzrīzak viņš būs sporta komandā un visi viņu heitos.

Piemēri šādām situācijām.

1.''Bet man likās,ka tu esi normāls čalis,ko tu dari.''

''Nelauzies ,saulīt,es zinu,ka tu mani gribi.Visu šo laiku tu mani esi kārdinājusi.''

''tu stulbs esi,kāda kārdināšana?''

''Nāc šurp.Izdarīsim to lietu.''

Parasti šādas ainas beidzas ar to,ka kāds meiteni izglābj(vai nu puisis,vai draudzenes)un to čali sasit lupatās,kamēr vin smīkņā.

2.''Hei,Džolij!Pa kuru laiku,tu ieguvi šādu kārdinošu augumiņu?''

''Nav tava daļa.''

''Ei,mierīgāk mazā,Džeka te nav mēs varam visādi izpausies.''

Te arī parasti uzrodas,kāds cits un kad jautā meitenei,kas noticis viņa saka ,ka viss čiki.Bet kāds nojauš,ka ā nav pasaka to viņas čalim un tas otrs čūbitis dabū pa purnu.

Kuru tipu jūs sastopjat biežāk?

Wattpad klišejas.Where stories live. Discover now