''Liktenīgā sekretāre un rupjais boss''
Vai man vispār vajag paskaidrot? But I will do it anyways.
Piemērs : Es iegāju sava jaunā bosa kabinetā , lai ar sevi iepazīstinatu.Viņš bija ļoti izskatīgs vīrietis ap 30 , brūni mati , zaļas acis un uzvalks perfekti derēja.Bet cik es biju dzirdējusi , viņš ir vislielākais kretīns visā kvartālā.
''Sveiki , mani sau Aman..'' es nepaspēju pabeigt savu frāzi.
''Man pie pilnīgi vienas vietas , tu esi mana jaunā sekritāre ja. Tu kavē 3 minūtes , sāc strādāt. Tev ir jāsakārto šīs mapes par gadiem un mēnešiem , pec stundas jādodas man līdz uz sapulci.''
Es stāvēju muti pavērusi un skatījos viņam virsū.
''Kas ir? Ko blisinies , pie darba , vai arī atlaidīšu.
Tad ir divas opcijas , vai nu viņa nokar galvu un visu izpilda , klusi pie sevis nolamājot vai arī pasaka viņam sejā , ka ar tād kretīnu nestrādās un lai viņš savaldās.
Atlaista viņa netiek jebkurā gadījumā , un pēc šī bieži vien ir vīrieša domas , par to ka viņa ir savādāka nekā citas un , ka viņam interesanti un ka viņš grib bez maz vai vinu precēt.
Boom , tad seko vai nu neīstas attiecības vai arī ''Hate'' vienam uz otru , drāma , slepenas jūtas un daudz citu lietu , kas pārsvarā nobeigsies laimīgi.
Cliché.
YOU ARE READING
Wattpad klišejas.
RandomMan liekas,ka nosaukums izsaka visu. Šīs ir tikai manas domas,šī "grāmata" nav ar domu kādu aizvainot.