17.klišeja

158 29 0
                                    

Pēc 3 gadiem atkal satikāmies klišeja

Man nav nekādu iebildumu,ja tas ,kas notiek pēc tam ir interesants,jo visa šī situācija ir ļoti cute.Bet tāpat,šis pavērsiens izmantots baigi bieži,it īpaši otrās grāmatas,daļas sākumā.

Piemērs:Šī būtu bijusi mūsu ceturtā jubileja,ja pirms trīs gadiem nebūtu aizbēgusi,bet tā ir labāk,viņam labāk bez manis.Nolēmu aiziet uz kafejnīcu,kur satikāmies.Tikko biju atgriezusies pilsētā.Mammu vajadzēja apciemot,viņai ar veselību sliktāk.Iegājusi kafejnīcā mani pārņema siltā ābolu pīrāga smarža un dažas ,jaukas atmiņas.Paskatījos uz mūsu galdiņu un tur viņš sēdēja.Es nevēlejos viņu satikt,tāpēc lēnām gāju ārā ,bet viņš mani pamanīja.
"Džesika,Džesika tā esi tu?"
Sāku iet ātrāk un devos lēnām uz velosipēda pusi.
"Džesika pagaidi."viņš satvēra manu roku un ieskatījās man acīs.Centos to izraut ārā,bet viņa tvēriens bija stiprs.
"Laid."

Apmēram kaut kā šādi.Sapratu,ka mierīgi varu rakstīt šādu sākumu,nākamajai grāmatai.😂Bet jā kopumā,viss beidzas ar to,ka viņiem ir Hardcore drāma pa vidu,labs sekss,daudz romantisku mirkļu,daudz strīdu,viss legit 2 nedēļās.Beigās ,laimīgi dzīvoja mūžīgi mūžos.

Prasās mazliet spice it up.Cits čalis vai meitene ir.Mirstama slimība un beigās nomirst.Viss kas var notikt ,tik ļauj iztēloties,ko citu.

Wattpad klišejas.Where stories live. Discover now