Jauniņā kliseja
Kā tas notiek.
Mēs tikko ieradāmies mūsu jaunajās mājās,otrā valsts galā.
"Man te nepatīk."teicu savā I don't give a fuck balsī.
"Meitiņ,tu iegūsi tik daudz labus draugus un tev viss būs ļoti interesanti."
"Kā tad mammu."Pēc mēneša.
"Omg,mammu iedomājies tev ir taisnība,man ir visforšākais un populārākais čalis pilsētā,esmu populāra,un man ir kaudze jaunu draugu.Ka tu zināji,ka man tā viss izdosies."Ko es ar šo domāju.Es nesaku ,ka tā nevar būt.Bet diemžēl tā nevar būt visiem.Meitene vai čalis ierodas jaunā pilsētā.Domā ka viss būs slikti un ,ka tie būs briesmīgākie skolas gadi.Stastā notiek pretējais.Pec mēneša visa skola ir pie viņa/viņas kājām.Viņiem ir viskrutākais/ā, populārākais/ā,smukākais/ā čalis vai meitene pilsēta un dzīve ir izdevusies.Pa videū noteikti ir kādas 4 drāmas saistītas ar "mīlestību", popularitāti.Bet beigās jauniņais uzvar,iejūtas un dzīvo laimīgi.
Vēl tikai pamēģināt pateikt,ka šādi nenotiek.Pilns wattpad.Man liekas 60% stāsti ir šādi.Es saku,ka man nav nekas pret.Bet tas viss ir vienāds.Nu dzīvē nav tik vienkārši. Jauniņajam būt ir ļoti grūti.Tas nav nekas vienkāršs.Tev no sākuma pašam jaiejūtas,nevis pirmajā mirklī ,kā tu ienāc pa skolas durvīm visi grib ar tevi draudzēties un pavadīt atlikušo dzīvi kopā.Aaaa tā tas nestrādā.Vai arī tā tas ir bijis tikai man?Un pārējiem viss extra easy.Idk.
YOU ARE READING
Wattpad klišejas.
RandomMan liekas,ka nosaukums izsaka visu. Šīs ir tikai manas domas,šī "grāmata" nav ar domu kādu aizvainot.