K&B/1

32.6K 1.4K 1.1K
                                    

Derinden gelen tıkırtı sesleriyle yatakta kulaklarını tutmuş gözlerini sıkıca kapatan genç kız artık dayanabileceğini sanmıyordu. Geçirdiği kazadan sonra vücuduna ne olduğu belli olmayan bir sıvı enjekte edildikten sonra bazı istenmedik yetenekler elde etmişti.

"Yeter!!"

Bir anda yataktan sıçrayıp ayağa kalkmış, saçlarını geriye doğru tararken oda penceresine doğru ilerlemişti. Perdeleri açıp kırmızı gözlerini etrafta gezdirirken gelen tıkırtıların sadece gece kuşları olduğunu fark etmişti. Derinlerden gelen sesleri bile duyabilecek hale gelmişti.

Bu fazlasıyla rahatsız ediciydi, uyumayı özlemişti..

Derin bir nefes alıp verdikten sonra ellerini yanaklarına bastırmış, arkasında kalan yatağına doğru ilerlemişti. Lanet bir varlığa dönüştüğünü düşünüyordu..

Uykuya ihtiyaç duymadığı kadar insanların kanına ihtiyaç duyuyordu. Hangi insan başka bir insanın kanıyla beslenirdi ki? Gerçi artık insan olduğundan da şüpheliydi. Normal insanlar böyle olmazdı.

O, lanetlenmiş bir varlıktı artık.

Derin bir nefes alıp yanına vardığı yatağına girdi. Hiç uykusu yoktu, aksine tüm Seoul'ü dolaşsa da yorulmayacak bir enerjiye sahipti.

Eski zamanlardaki gibi yorgun düşmek, saatlerce uyumak istiyordu fakat olmuyordu. Geçirdiği kazadan sonra bu pek mümkün olmamıştı.

"Ölmek istiyorum.."

Buğulanan gözlerini kapatıp gram uykusu olmamasına rağmen öylece bekledi. Bu sabaha kadar böyle sürecekti..

Sabahın erken saatlerinde yatağından kalkıp bavulunu hazırladı genç kız. Evi okula uzak kaldığından dolayı artık yurtta kalacaktı.

Aynanın karşısına geçip taktığı kısa saçlı peruğu bir kez daha düzeltip yansımasını inceledi. Günlerdir erkek kılığında geziyordu. Birkaç kez edindiği özel güçleri kullanırken insanlara yakalanmıştı. Çekilen fotoğrafları şehrin her yerine asıldığından erkek kılığında girmeye karar kılmıştı.

Ayna karşısından çekilip artık gitmeye karar verdiğinden bavuluna doğru ilerledi. İçine onca şeyi doldurmasına rağmen fazla hafif geliyordu ona. Lanetli halinin bazı işe yarayan yönleri de vardı tabi..

Bavuluyla evden ayrılıp bir müddet yol kenarında bekledi. Geçen ilk taksiye binip gidecek olduğu yurdun adını verdi. Evet, erkek kılığına girdiğinden dolayı erkek yurdunda kalacaktı. Yakalanma olasılığı fazla yüksekti fakat dert etmiyordu.

Taksi söylenilen yurdun önünde durduğunda arabadan inip bagaja doğru ilerledi. Taksicinin zorlanarak bagaja koyduğu bavulu zorlanmadan kaldırırken taksicinin tuhaf bakışlarına maruz kalmıştı fakat pek umursamamıştı.

"Umarım oda arkadaşı denilen şahıs sıkıcı bir tip değildir."

Yanına vardığı asansöre binip 301 numaralı odaya çıkmak üzere üçüncü katın tuşuna basıp kapının kapanmasını bekledi. Yurt, beklediğinden daha büyüktü.

Yavaş bir şekilde yukarıya doğru hareket eden asansör onu daraltmıştı.. Kendisi istese şu an odasına varmıştı bile. Fakat artık insanlar içinde yeni kimliğiyle özel güçlerini kullanmayacaktı.

Gelen uyarı sesiyle asansörün kapısı açıldığında kendini dışarı atmıştı. Bavulunu boş koridorda sürükleyip 301 numaralı odanın önüne gelip aldığı anahtarla içeri girmişti. İki kişilik olan geniş bir odaydı. İyi gibiydi.

Killer & Blood ᴶᴶᴷ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin