Cap 1

591 11 1
                                    

Hello!I'm Betty Reinhart.O fata blonda de 17 ani.Nimic special,cred.A venit ziua care ma face mai fericita ca niciodata:ziua în care incepe scoala.
Ajung la scoala,aici ma întâlnesc cu prietena mea cea mai buna:Veronica,suntem in aceeasi clasa si avem aceleași gânduri de viitor.Cand eram mici speram ca vom locui în aceeași casa impreuna cu soții si copiii.Ce va așteptați de la niste copii de clasa a 2-a?
V:Betty,ai auzit noua veste?
B:Mmm...nu...?
V:Il sti pe tipul ala super bomba din cartierul de sud?
B:E din banda serpilor?Nu am de unde sa stiu.
O mica paranteza,urasc serpii si strigoii din sud.Mama mereu imi spunea ca sunt periculoși,si asa nu aveam de ce sa calc in cartierul lor.
V:Iti spun eu acum,se numeste Cole Sprouse si am auzit ca vine la noi in liceu.Plus de asta e un badboy adevărat.
B:Badboy?Se putea sa nu fie fiind un sarpe?Nu e corect!Domnule director Waterbee!!!!
W:Da Elizabeth?!
B:Va gânditi la ce riscuri ne expunem avand șerpi prin preajma?
W:Nu sunteti in pericol,iar tu,fiind un elev model vei avea grija ca noul baiat,Cole Sprouse sa se poarte exemplar.De restul se vor ocupa alți elevi.
B:Ce?!Cred ca glumiti!
W:Niciodata.Acum in clasa ca se suna!Diriginta vă va spune cum sta treaba,la revedere!
Cum?Cum sa se intampla asta?De ce tocmai eu?De ce nu se ocupa Veronica el?Trebuie sa ma duc in clasa.Nu pot lipsi in prima zi la nici macar o ora.Ma asez in banca si la 1 minut apare doamna Geraldine cu un teanc de foi in mana.
G:Buna ziua elevi!
Noi:Buna ziua!
G:După cum bine stiati veti avea 4 noi elevi in clasa.Copii intrati!
Nu mare imi fu mirarea când am văzut 3 baieti si o fata cu geci de piele.Fata avea parul roz.Are cumva probleme psihice?
G:Bun...Elizabeth in picioare!
Ma ridic frumos si ma uit in dreapta mea la Archie,vecinul si cel mai bun prieten al meu.
G:Tu vei sta in banca cu Cole si de asemenea il vei ajuta sa se acomodeze timp de o lună cu liceul.
B:Va rog...macar pot sta cu Archie in banca?
G:Nu...imi pare rau.Cole,langa ea,si da-i foile cu programul pe care trebuie sa il urmeze.
Eu mereu am respectat regulile,dar ce e cu zece foi?O doamne!
Eu ma ocupam de Cole,Cheryl de Toni,Veronica de Sweetpea si Archie de Fangs.
După terminarea orelor trebuia sa ii prezint scoala lui Cole.
B:Bun...eu sunt Betty.Ai vrea sa mergem sa vedem scoala?
Doamne cat ma rugam sa spuna "nu".
C:Da,dar stai putin fata cu parul blond.
A trecut repede timpul,tot se uita ciudat la mine si am îndrăznit să spun:
B:Si...cum ti se pare liceul?
C:Ok.Avand in vedere ca nu este Jingle-Jangle si grafitti pe pereti...
B:Ce e aia Jingle-Jangle?
C:Druguri,stai,tu nu ai auzit niciodata?
B:La noi nu se vorbește despre asta,sau probabil ca am eu prieteni "cuminti".
Am început să vorbim si ne-am așezat pe o banca.
C:Si tu chiar nu ai călcat vreodată în Southside?
B:Nu.Stiu,ma crezi o ratată.
C:Nu.Doar ca esti prea cuminte.Cum rezisti?La noi fetele dansau pe mese,la bara si ele erau considerate "cuminti".Cele care erau cu adevărat badgirls le bagai direct in pat.
B:Poftim??
C:Da.Nu ai facut niciodata asta?
B:Nu.Eu sunt neatinsă de baieti.
C:O wow!
In acel moment a apărut Toni.
T:Ce se intampla aici sweety?
C:Betty s-a oferit sa imi arate scoala,ne poti lasa?Avea ceva important despre istoria școlii sa imi spuna.
T:Bine,ne vedem la bar.
C:Nu vin.Am teme.
T:Ba blondo,nu stiu ce i-ai facut lui Cole dar o sa o patesti grav.
B:Si eu care credeam ca Cole e cel mai greu de convins sa învețe.spun râzând putin.
T:Gura blondo!Cole,ne vedem mai tarziu iubire.
C:Da,da.Acum pleaca.
Toni a plecat si eu si Cole ne tot plimbam fără a spune vreun cuvant.Atunci apare Veronica.
V:B!De ce nu esti acasa?Avem multe teme.Si tu Cole,la fel.
B:Am uitat.Omg!Trebuie sa plec.Ne mai vedem Cole.
C:Stiu ca poate par nesimtit dar ma poti ajuta la matematică?
V:Te ajut eu.
C:Ok...spune putin trist.
Ajung acasa,eram așteptată de mama ce părea supărată.
M:Elizabeth!De ce ai întârziat asa de mult?
B:Avem 4 elevi noi si a trebuit să îi arăt unuia liceul.Imi cer scuze.
M:Ce baiat?
B:Unul din banda serpilor.
Mama se albise la fata.
M:Ai grija...Nu te apropia prea mult.
B:Nu...ai încredere.
Am scris si am decis să intru pe canalul meu de youtube pe care nu am mai postat de mult.Am filmat ceva,despre ceea ce mi se intampla.Maine urma sa fie postat.M-am pus la somn in patul meu pufos cu ursuletul in brate.

Sper sa va placa!! #815 cuvinte.

SprousehartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum