Telefonul suna continuu.Imi venea sa il arunc dar am văzut că era Cole asa ca i-am răspuns.
C:Elizabeth!De ce nu ai răspuns?Imi făceam griji.
B:Dormeam.Scuze.
C:Tu ai auzit ca lui Cheryl i-a ars casa?
B:Tu glumesti?
C:Nu.Dar voiam să te întreb dacă vi cu mine sa vedem cum e acolo si daca sunt răniți.
B:Vin.Ma îmbrac imediat.Unde ne vedem?
C:Vin eu si te iau.Tu stai acasa.
Ii închid si ma îmbrac cât de repede pot.M-am îmbrăcat în negru pentru că nu știam ce ma astepta.Ajungem la Tornhill si o vedem pe Cheryl stand si uitându-se la ce mai rămăsese din casa.Ne apropiem de ea si o iau in brate.
B:Imi pare rau.
Ch:Asa trebuia sa fie.Ne-am curățat de păcate.
B:Ce păcate?
Ch:Nu e treaba ta.
C:Ea vrea să te ajute.De ce esti asa?
Ch:Pentru ca nu prea ne-am inteles bine niciodată.Ce vrei sa fac?
C:Nu stiu,sa încerci sa o lasi sa te ajute.
Ch:Numai Toni ma poate ajuta.Si ea nu este aici.
B:Nu stiu daca ai unde sta dar daca vrei poti locui la mine,in camera surorii mele.
Ch:Nu vreau sa o deranjez pe mama ta.
B:Nu o deranjezi.Chiar o sa se bucure.O sa aiba din nou 2 fete.
Ch:Ok.Dar mai mult de 2 saptamani nu stau.
B:Bine.Haideti!Cheryl POV
Ajungem la casa lui Betty,era un loc drăguț,mama ei era super de treabă.Mi-a spus că ma va considera ca pe fiica ei având în vedere că mama si tata au murit în incendiu.
M:Stam la masă?Sigur va este foame.
C:Mai întrebați?
M:Cole,pe tine nici nu era cazul sa te intreb.spune in timp ce rade putin.Betty POV
După ce am mâncat Cheryl a decis să se ducă sa doarmă fiind obosită.Eu si Cole stateam la geamul meu si ne uitam cum afara ploua.
B:Stii...as vrea sa aflu cum s-a produs acel incendiu.E clar ca de la Cheryl nu vom afla nimic.
C:Sincer,nu ar trebui sa ne băgăm.Din cate am auzit familia Blossom era cam periculoasă,Cheryl fiind tratată ca o servitoare.
B:Ei au murit.Macar fa-mi plăcerea si hai sa cautam prin ruine poate găsim ceva.
Cole da afirmativ din cap.Mama intra pe usa si ne spune că va fi toata seara la o prietena sa o ajute la ceva calcule pentru o locuință.Bucuroasa am fost când am aflat ca Cole va dormi la noi.
Mama pleaca si noi am decis sa ne uitam la un film.
C:Sti...ma bucur ca te-am cunoscut.
B:Si eu.
Il sărut pe buze si ne așezăm in pat făcând dragoste pentru prima dată.A fost ceva nou pentru mine.Pentru el nu cred.Cole POV
Usa este trântita zgomotos de Cheryl încercând să ne trezească.Betty se trezeste fiind destul de suparata.
B:Ce e?
Ch:Trezirea îndrăgostiților!În 30 de minute e doamna C e acasa!
B:Si ce?
Ch:Daca nu eram eu, ea afla ce ati facut voi aseara.Asa ca ridicarea!
C:Zici ca am fi in armata.
Ch:Mai bine va lăsăm aici...dar o sa întârziem la liceu si nu am chef sa merg singura pe holul plin de muritori de rand.
B:Tin sa mentionez ca nu suntem la Tornhill.
Ch:Toți or sa rada de mine.Intelegi?
B:Ah,am inteles.spune in timp ce pleaca la baie.Cheryl POV
Ajungem la liceu.Toti radeau de mine,fie imi spuneau că sunt un nimic fara ai mei.Nimeni nu înceta din a ma face sa ma simt prost.Apare Toni impreuna cu serpii.
T:Daca nu o lasati în pace o sa va vedeti moartea.Clar?
Ma ia si plecam in sud la rulota alor ei.Betty POV
Nu stiu unde este Cheryl,dar sigur este cu Toni asa ca eu si Cole am plecat spre Tornhill.
C:Betty,e ca si cum am cauta acul in carul cu fân.
B:Nu e adevarat.Haide mai întâi în partea "secretă" a casei.
Nu am gasit nimic,doar perucile tatălui lui Cheryl ce nu arsera deloc.E imposibil să fi rămas intacte.
Din spatele unor tufișuri apare un băiat blond,ce semăna izbitor cu Cole.
B:Cole...cred ca am vedenii.
C:Nu...nu ai.
D(Dylan):Buna!Buna!Ce faci frate?Cum e viata pe aici?
C:Pai aveam niste treaba cu iubita mea.
D:Fix aici?In locul asta?Luati o camera!
C:Betty,scuza-l.Are simțul umorului cam prea dezvoltat.
D:Si tu cam deloc.spune în timp ce imi face cu ochiul.
B:Ma bucur sa te cunosc!Elizabeth Reinhart,toti imi spun Betty.
D:Dylan!Haideți!Lăsați ruinele astea,acum mergem sa bem un milk sake.
Ajungem la Pop's si ne întâlnim cu Archie care il salută prietenește pe Dylan.Ne așezăm la o masă și Archie vine si el.Dam comanda si asteptam.
B:Sti...dacă nu ar fi lume aici te-as omorî.
A:Eu regret ceea ce am facut.Chiar vreau sa ma reîmpac cu Veronica.Nu am stiut sa o apreciez.Imi cer scuze si tie Cole,esti un băiat super.Voi sunteti impreuna?
B:Conteaza?
D:Sunt impreuna.Cum sa nu fie?!
C:Ba te omor jur!
B:Calm!A venit Veronica.Daca vrei sa repari ceva du-te acum Archie,nu o sa o mai vezi prea des.Veronica POV
Nesimtitul de Archie se apropie de mine.Nu stiu ce vrea dar nu o sa ii meargă.
A:Hei V...putem vorbii?E important.
V:Ok,dar nu iti face șanse prea multe.
Din celălalt colț al localului Cole il strigă pe Archie:
C:Ti-a venit comanda!!
A:Bea-l tu si lasa-ma acum!Archie POV
Ma întorc spre Veronica si ea imi spune:
V:Deci...?Ce voiai sa imi spui asa de important?Spune repede ca sunt ocupată,am de facut bagaje.
A:Ce bagaje?
V:Ma mut in New York.
In acel moment Dylan se apropie de noi adaugand:
D:Mda...si mergem impreuna.O sa locuim impreuna.O sa fie super.
A:Ah...ok.Voiam sa iti spun ca mi-a facut placere sa te cunosc!
V:Oke.Bye.Noi trebuie sa plecam!Hai Dylan!
D:Bine,trebuie sa plec,ma omoară femeia asta! spune in timp ce imi face cu ochiul.
Aveam niste nervi de imi venea sa sparg tot.Ma duc lângă Cole si le povestesc ce s-a intamplat.Imi cer mii de scuze pentru absența mea,o sa încerc să postez cât mai des posibil.Acesta cred ca este cel mai lung capitol de până acum. #1036 cuvinte❤