A venit ziua cea mare.Cobor încet jos pentru a lua micul dejun dar sunt oprită de mama.
M:Elizabeth!Unde te duci asa devreme?Sper ca nu te vezi cu șarpele.
B:Nu mama.Nu te mai gândi la băiatul ăla.Nici nu am mai vorbit.Ma duc cu Veronica la scoala sa o ajut putin la matematică.Sper ca nu te deranjează.
Wow!Asta e prima minciună pe care i-o spun mamei.M-a lasat sa merg asa ca o iau la fugă până la scoala.Acolo ma astepta Cole.
C:Neața Betty!De ce m-ai chemat asa devreme?
B:Hai in clasa.Nu vreau sa ne vada nimeni.
Ajungem in clasa si dam peste Toni.
T:Mai...mai...mai...uite cine a venit.Ce căutați asa devreme aici?
C:Dar tu ce cauti aici?
T:Am venit la scoala.Nu aveam somn.Putem sta toți daca vreti.
C:Avem ceva treabă la matematică daca ne scuzi.
T:Juggy.Nu ma minti tu pe mine.
C:Nu te mint.Si nu imi mai pune Juggy.Nu suntem in sud ok?
T:Bine.Eu plec.Mai vorbiiiim.
Toni pleaca si tranteste usa.
C:Bun...si ce voiai sa imi spui?
B:Sigur a plecat Toni?
C:Da.Sper.
B:Haide in coltul acela.Nu are cum sa ne vada.
C:Betty...?Ce e asa secret până la urma?
B:Vino!Deci...am auzit de prin liceu ca tu ma placi,ca de fiecare dată când mă vezi zâmbești...Sunt penibila.
C:Hai mai Betty,voiam să fie secret.
B:Si de ce nu mi-ai spus?Tu esti badboy-ul școlii.
C:Stiam ca nu ne placi pe noi serpii.Eram undeva pe hol când ai vorbit cu Waterbee despre noi.I'm not dangerous.
B:Cole...Si eu te plac.
C:Atunci...
B:Ce?
Si ma sărută.A fost un moment minunat.My first kiss.Oh!Doamne!Nu ajungem bine in banca si apare Veronica.Noi eram cu zâmbetele pe fata si ne țineam de mana pe sub banca.
V:B...!Azi trebuia sa mergem impreuna la scoala...am trecut pe la tine si mama ta mi-a spus că esti la scoala sa facem exerciții la mate.Ai avut noroc ca i-am zis ca am uitat.
B:Mersi mult V!Nu stiu ce as face fără tine.
V:By the way!Ce făceați voi aici asa veseli?
B:Pai a reușit Cole sa faca un exercițiu singur la mate.Si sunt mândră de el.spun in timp ce rad.
V:Ah.Ok.Hai sa mergem sa il cautam pe Archie.
Veronica pleaca si eu incerc sa ma ridic din banca dar Cole ma ținea de mână și am cazut in bratele lui.
B:Coleeee!Da-mi drumul.spun încet.
V:Ați zis ceva?
C:Nu!Ti s-a parut.
Am mers in catarea lui Archie si el era cu Olivia,se sărutau.
V:Eu plec!Mi-e rau.Am halucinatii!
B:V!Stai aici!Archie!Ce mama dracu faci?
C:Oooo,my girl e rea.
V:Ce ai zis?!
C:Ce am zis?Tu halucinezi!
A:Ce fac aici?Bine.Voi?
C:Ba cât de jegos poti fi sa ii faci asta Veronicăi?
V:Ba sarpe!Taci dracu!Ce treabă ai tu?Nu sti ca toate fetele umbla după mine?Aici nu suntem in southside.
C:Nu om fi in southside dar acolo toți suntem loiali.
A:Doamne,voi corecții!Care i-ati parasit pe strigoi!
C:Strigoii sunt in echipa cu dusmanca noastră Penny!
Atunci se aude directorul pe megafon.
W:Domnii Sprouse si Andrews sa se prezinte in biroul meu.
Ei pleaca si eu nu mai puteam,imi bătea inima asa tare dar trebuia sa o liniștesc pe Veronica care nu se mai putea opri din plâns.Cole POV
Intrăm în biroul directorului si ne așezăm pe scaune.Era super nervos.
W:Ce s-a întâmplat?
A:Eu stăteam și vorbeam cu Olivia si a venit si m-a facut jegos.
W:E adevarat domnule Sprouse?!
C:Da.L-am facut jegos dar am avut motivele mele.Veronica,iubita lui l-a văzut cum se saruta cu Olivia si din cate stiu eu asta e interzis in incinta școlii.Si eu m-am referit la caracterul lui.Si dupa a început să facă locuitorii din cartierul de sud in toate felurile.
W:Stati sa ma uit pe camera.Cole,ai dreptate si de asemenea esti liber sa pleci ,tu domnule Andrews sunteti suspendat până lunea viitoare.A,da,sa ii transmiți asta si Oliviei care are aceeași sentință ca si tine.La revedere!Betty POV
Cole si Archie ies din biroul directorului.Archie trece pe lângă mine nepăsător in timp ce Cole se oprește lângă mine.
B:Si...cum a fost?
C:Archie si Olivia sunt suspendati până luni.
B:Ce ma bucur ca nu ai pățit nimic.
C:Nu aveam ce.Haide in camera de cafea.
Ajungem in camera de cafea si ne intalnim cu Kevin,Cheryl si Veronica.
Ch:Ce faceti?
B:Am venit sa bem un suc.
C:Cum te mai simti Ronnie?
V:Bine,de fapt nu.Dar asta e.
C:Nu o sa il mai vezi până luni la scoala.
K:O merita!
Ch:Nu prea ma intereseaza de roșcat.
K:Doar esti o Blossom.
Ch:Yea,imi place cum gândești Kev.
Eu am plecat.Trebuie să am grijă de bunica Rose.
V:Pa Bombshell.
Cheryl pleaca.Veronica și Kevin se uitau ciudat la noi.
B:Ce e?Suntem chiar asa de urati?
V:Aveți mâinile una peste alta...
C:Greșeala mea.Trebuie să plec.
B:Ok.Azi ne vedem sa lucram la mate?
C:Pe malul la Sweet river?
Dau afirmativ din cap si mai stau putin cu Kevin si Veronica,după aceea ma duc acasa.La 4 aveam "întâlnirea" cu Cole.
Eram la o masă de pe malul râului.Imi era putin teama dar la putin timp a venit Cole.
B:Imi place geaca ta!
C:Am zis sa o port si eu ocazional.Bun...deci ce exerciții lucram?
B:Ecuatii?
C:Da.
In timp ce lucram mi-am aruncat ochii peste malul râului.Am rămas masca când le-am văzut pe.....Oare pe cine a văzut Betty? #922 cuvinte.