Cap.6

273 11 19
                                    

Veronica POV
Azi trebuie sa las totul in urma,o sa imi părăsesc cea mai bună prietena,totul.Trebuie sa plec cu nenorocitul de Dylan.Adevarul e ca nu imi doresc acesta mutare,poate da,dar nu acum si cu alte persoane decât el.

Ma urc in avion.Betty nu imi vorbea.Credea că puteam schimba ceva daca ea afla mai devreme despre asta.Nu a venit nici macar la aeroport,doamne cât imi doream sa vina si sa o vad pentru ultima dată.

Cheryl POV
Nu stiu ce se intampla cu mine dar stau la Toni de două zile,azi o sa ma duc inapoi la Betty,sigur ea si "mama" sunt ingrijorate.

Betty POV
B:Cole!!

C:Spuneee,sunt la baie.

B:Am venit sa iti spun ca am nevoie de laptop-ul tau până maine,am de predat un proiect important si fix acum mi s-a stricat al meu.

C:Bineinteles.Ia-l cât vrei tu.

B:Bine,mersi.Ne vedem maine!

Plec si ma opresc in parc pentru a începe să scriu.Din greseala am apăsat pe un fisier dubios si am gasit un bilet de avion pe numele lui Cole,peste două săptămâni avea sa plece in New York ,presupun ca la Dylan.

Închid laptop-ul si plec in fuga spre rulota lui.Intru pe usa aceasta făcând un zgomot ce l-a speriat pe Cole.Cu ochiii in lacrimi am reusit sa ii spun:

B:Eu cand aveam sa stiu?Cand?

C:Calma Betty, ce sa sti?

B:Ca o sa pleci in New York și o sa ma lasi aici!Nu mai vreau sa te vad in viața mea!

C:Iartă-ma dar am o oferta super buna de studii.

B:Si eu?Ce,o sa ma lasi singura?Puteam sa vin cu tine!Esti la fel de egoist ca Veronica.Am plecat de aici!

Ies pe usa si ma îndrept către mormântul surorii mele.Neatenta fiind m-am lovit de Archie.

B:Scuze!

A:Stiu ca nu mai suntem cei mai buni prieteni dar vreau sa stiu ce ai...Nu te-am mai vazut asa niciodată.

B:Nu pot sa mai traiesc Archie...Nu pot....Nu mai am motive.

A:Hai sa vorbim...

Vorbeam cu el.Era acel Archie cu un suflet bun si cald pe care il stiam eu,imi vorbea frumos,incerca sa ma calmeze si chiar reușea.

A:Acum e momentul sa te duci la Cole.Sigur regreta.

B:Nu o sa fac asta!Iartă-ma dar trebuie să plec.

A:Bine,ai grija de tine!

Ajung acasă si ma pun in pat,mama nu era acasa deci ma puteam liniștii fara ca nimeni sa ma deranjeze.Nu trecura 10 minte si se aude usa.

Cobor si o vad pe Cheryl.Era bucuroasă.

C:M-am întors sister!Cum mai e viata?

B:Nasoala...Mă duc in camera mea.

C:Spune-mi ce ai...

B:Tot ce spun e ca vreau sa mor.

C:Cum să mori?Vrei ca mama sa fie iar în depresie cum a fost după Polly?

B:Nu o sa fie,te are pe tine.

C:Pai cand a murit Polly te avea pe tine si ai văzut cât de trista era.

Veronica POV
V:Bai Dylan!Ce dracu' ai de imi pui mana pe fund?

D:Shh...Cred ca sti ca de acum esti a mea.

V:Hai sa mori tu...o rezolv eu,stai calm.Unde mi-e telefonul?

D:Tu chiar credeai că o sa te las cu telefon si laptop?

V:Nenorocitule!

Cole POV
Ma aflu la barul șerpilor.Tin in mina un pahar de ceva băutură super.In inima mea înecată în alcool totul e acum altfel:"Betty nu e ceea ce cauti!Tu ai nevoie de o fata din șerpi."

Dau din cap de două ori si imi dau seama ca alcoolul gândește pentru mine.Trezeste-te Cole!

Ajung in fata casei lui Betty si apas soneria,din fericire mi-a răspuns mama ei.De ce zic din fericire?Ca pot sa ma duc in camera ei fara sa imi dea cu usa in nas.

M:Intra,Cole,Elizabeth e sus!

Fără să dau vreun răspuns urc scările si ma opresc brusc in fata usii.Nu pot face asta.O sa tipe la mine si o sa ma faca sa o iubesc pe Dark Betty din nou.Are latura ei neagră,imi place,e speciala.

Nu am timp sa imi strâng toata masculinitatea si sa intru ca usa ei se deschide.

Betty POV
Cu 5 minute inainte sa deschida usa.

Ce mi-aș dori să vină și să imi cer scuze.Sa fie acum in fata usii mele si eu sa o deschid sărind în brațele lui.

Deschid usa si îl văd,putin speriat dar era acolo.Wow!Eu sunt ceva vrăjitoare?Neh.E prea ciudat.Ce e si mai ciudat e ca nu i-am sărit în brate.

B:Intra...

C:Uite...

Sper ca v-a placut si acest capitol.E ceva mai scurt dar am scris la el 3 zile.Poate de aceea nu are coerență pe ici colo dar asta e.Promit o sa revin in forta.Cat am lipsit am stat pe Wattpad si am citit cărți pentru a ma inspira.Tot o data vreau sa multumesc pentru susținere.Acum cartea e #11 in Cole Sprouse dar sper sa urcam in clasament si sa depășim #8. #839 cuvinte.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 20, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

SprousehartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum