Le-am văzut pe Cheryl si Toni pe celălat mal al raului.Se sărutau.
B:Cole...cole...spun încet.
C:Ce e?Am gresit la exercițiu?
B:Nu,nu.Uita-te repede pe partea cealaltă a malului.
C:Ce dra...
B:Te deranjează?
C:Nu.Chiar nu ma deranjează.I'm ok.
A doua dimineata la scoala eu si Cole eram încă șocați de ce văzusem.
V:Ce faceti porumbeilor?
C:Ce porumbei visezi?
V:Erați ieri la sweet river la o masă cu ținându-va de mana.
B:V!Tu delirezi încă?
V:V-a văzut Cheryl.
B:Nu,noi nu ne țineam de mana.Ea era ieri cu Toni ,se sărutau.
V:Uite pe cine înnebunește dragostea.Betty,nu inteleg de ce imi ascunzi asta.Sti doar ca eu il plac pe Archie.
C:Dar nu e nimic intre noi,doar o prietenie.
V:Okey...Haideți la ore.
După terminarea orelor eu si Cole am zis sa mergem in parc.Nu era nimeni.Pustiu peste tot.Am zis ca nu ar strica sa ne tinem de mana si sa ne sărutăm.Eram ca doi îndrăgostiți până când apare Cheryl.
Ch:Betty,mai spune-i ceva lu' Veronica de mine si Toni,sau oricui ,o arat poza asta a voastră:B:Te distrug!Jur!
C:Calma Betty.Noi nu am văzut nimic.Ea nu a văzut nimic.
Cheryl pleaca si eu încep să plâng.
C:Ce rezolvi daca plângi?
B:Daca afla scoala sunt distrusă.Intelegi?Mama nu vrea sa am o relatie cu tine.De asta tin totul secret.Si mai sunt si youtuber si o sa primesti hate.
C:O sa trecem impreuna peste asta.Crede-ma.
B:Cole...o sa plec.Mi s-a facut rau.
C:Macar te pot duce până aproape de casa?Nu te pot lăsa asa.
B:Nu.Nu ne mai expunem la riscuri.
Si plec.Cole rămâne în urma mea si parca ma mânca din priviri.
Mergând asa pe strada ma apuca o amețeală.Picioarele mi se înmoaie si cad pe trotuar.Archie POV
Eram pe strada si ma gândeam la greșelile care le făcusem.Dintr-o data vad o fata cazuta jos.Era Betty,dau un telefon la ambulanță și o iau in stil mireasa si o duc acasa până la sosirea doctorilor.Cole POV
Ajung in rulota tatei si primesc un telefon de la Cheryl.Ii raspund nervos:
C:Ce vrei?Vrei iar sa ma ameninți?
Ch:Calm Sprouse,calm.Betty e in spital.E in coma si am zis sa te anunt.
Ii închid si o iau in mare viteză cu motocicleta.O arunc cât colo si o iau la fugă prin spital.Incerc sa intru pe usa dar ma oprește doctorul.
D:Domnule nu aveti voie sa intrați.
C:Te feliez daca nu ma lasi sa intru la iubita mea.
M:Ce iubita visezi?
C:Ce credeti?Ca ea nu are dreptul să iubească?
M:Un șarpe nu.
C:Eh...uite ca si dumneata ai fost șarpe.De ce va feriți de adevar?Stiu de la tata totul.
Ch:Cole...E cazul să te calmezi.
C:Eu?Să mă calmez?Nu ma calmez până nu intru la ea.
M:Liniște acum!!!Nu am chef de prostiile voastre.Intra la Betty,poate o ajuți cu ceva.Domnule doctor va rog permiteții sa intre.
Doctorul a dat afirmativ din cap si am intrat.Paseam sfios către patul ei.Era asa frumoasa chiar si cand "dormea".M-am așezat pe un scaun lângă ea si am inceput sa ii vorbesc:
C:Betty,niciodată nu o sa ma opresc din a te iubi,stiu ca ma auzi,acum poate ne visezi familia,noi doi si copiii noștri.Nu e timpul să ma părăsești...
Atunci încep să imi curgă lacrimile.Niciodata nu am stiut ce sunt alea lacrimi.Fata mi se luminează când aud:"Cole..."
C:Te iubesc Betty!
B:Si eu Cole...
C:Doctor!!Doctor!!Betty s-a trezit.
D:Elizabeth, te simti bine?
B:Să zicem că da...
D:Bun...o sa iti mai facem cateva teste si o sa iti dam drumul acasa.
B:Bine...
Doctorul pleaca si eu raman cu Betty.
C:Eu trebuie sa plec.Maine o sa vin sa te iau.
B:Dar mama?...
C:Mama ta e cât de cât de acord cu relația noastră.
B:Doamne ce ma bucur!Ne vedem!Betty POV
Ma trezesc cu un ursulet roz si baloane lângă mine.Cole intra pe usa surprins de reacția mea.
C:Nu ti-au plăcut?
B:Nu prea,urăsc rozul.
C:Dar te îmbraci mereu in roz si...
B:Si esti un iubit genial.Multumesc mult!Acum haide acasa ca ma plictisesc de mor.
Ajungem acasa unde sunt intampinata de mama care ma ia in brate.
M:Elizabeth!Ce ma bucur ca esti bine.
B:Si eu ma bucur.Te deranjează daca Cole sta la micul dejun cu noi?
M:Nu.Haideti la masă.Se răcesc clatitele!
Cole mânca continuu burgeri asa ca am zis sa il întrerup.
B:Cole!Cum poti mânca atâta?
C:Pai cât ai fost in spital nu am mâncat nimic plus ca burgerii sunt iubirile mele nr 2.
Cand aud asta ii dau un sărut scurt pe buze.
M:La masă nu!După aceea puteti face ce vreti.
Cole se uita cu o fata perversă la mine,l-am atins usor cu piciorul pe sub masă făcându-l să se "calmeze".
C:Ma scuzati dar trebuie să merg la liceu.Si asa am întârziat la primele ore.Multumesc ca m-ati primit la masă.Mancarea a fost delicioasa.Betty,daca e ne vedem după ok?
B:Bine,hai sa te conduc.
Înainte să plece ii dau un sărut scurt si o mica îmbrățișare.Intru in casa si încep să imi scriu in jurnal.S-au schimbat atât de multe in ultimele zile.Fara sa imi dau seama ochii mi se închid si adorm.Vreau sa va multumesc pentru #7 in #cole sprouse.Dati un vote pentru a urca cât mai mult in clasament.🐍Capitolul 5 va mai întârzia putin deoarece luni am teza la romana.🙏
#911 cuvinte