A szürke falak között kísérteties csönd honolt, mit csak néha egy - egy páciens csoszogó lépteinek zaja tört meg. Mira lazán az irodai foteljével szemben álló kávézóasztalra dobta lábait, s sóhajtott. Kitartóan fixírozta a falra festett sast ábrázoló jelvényt, s eszébe jutott a reggeli telefonbeszélgetés amit Fury igazgatóval folytatott. Órájára tekintett. Fél órája volt következő páciense megérkezéséig. Az utolsó biztonságos, korrupció mentes S.H.I.E.L.D. kórház minden napja hektikus jövés menésben merült ki az alkalmazottak részéről. Jöttek fizikai és lelki betegek is. Míra pszichológus révén az utóbbiakat gyógyította. Egy bevetésen történt balesete után helyezték át ide még évekkel ezelőtt és ezt a munkáját is ugyanolyan jól végezte mint az előzőt. A tanács már fontolgatta előreléptetését mint a Bosszúállók személyes pszichológusa, de még rábízták ezt az utolsó feladatot, hogy bizonyíthassa képességeit. James Buchanan Barnes volt a legújabb páciense, Amerika Kapitány volt barátja a háborúból. Rogersről sokat hallott már, mint az emlegetett Tél Katonájáról is, de Barnsról nem. Mindössze annyit osztottak meg vele amennyit feltétlenül szükséges volt. Bucky Barnest Romániában találták meg és amint a Bosszúállók aláírták a Sokoviai Egyezményt rögtön az intézmény felé vették vele az irányt.
Hirtelen kopogtak az ajtaján.
- Szabad! - Mormogta fáradtan dörgölve arcát. Hamarosan véget ért a munkaideje és a nap történései rendszeresen kifárasztották. Mint vezető orvos a nehezebb betegek mind nála kötöttek ki. Általában az olyanok akikről mások lemondtak volna, de ő nem. Senki sem távozott tőle úgy, hogy ne tett volna meg mindent az érdekükben, legyenek bűnözők, kivételes képességekkel bíró egyének vagy csak hétköznapi személyek.
- Sowa ügynök? - Nyitott be Coulson, a lehető leghivatalosabban kinézve, mint mindig, nyakkendővel, fehér ingben. Mira néha úgy érezte az ügynök le adhatna egy kicsit ebből, jól állna neki ha nem lenne ennyire karót nyelt, de tekintve hogy nem voltak páciens - doktori viszonyban ezt nem tehette szóvá felettesének. - Minden rendben?
- Természetesen Coulson ügynök, csak gondoltam nem ártana szünetet tartanom mielőtt Barnes megérkezik.
- Jól gondolta. A nap folyamán előkészítettük az elkülönítőt.
- Melyiket?
- Ötös cella. - Az ötös cella hirhedten a legveszélyesebb páciensek számára készült. Bruce Banner segítsége alapján állították föl, aki a terveket saját magának készítette arra az esetre, ha a Hulk a felszínre törne és nem lehete kontrollálni. Három üvegfala lehetővé tette a benne lakó páciens teljes körű megfigyelését.
- Feltétlenül szükséges ez? Az eddig hozzám eljuttatott információk szerint fölöslegesnek tartom.
- A tanács határozott így. Viszont azért jöttem fel magához, hogy tudassam a hírt a szállítmány megérkezéséről. Kövessen. - Coulson visszahúzódott a folyósóra, s elindult az előcsarnok irányába. A nő követte.
Iszonyú tumultus fogadta őket. A falak mentén ápolók figyelték csöndesen a jelenetet, míg a csarnok közepén katonák és ügynökök nyüzsögték körbe a zavart arcú Amerika Kapitányt. Steve Rogers teljes ellentéte volt a felvéleken látott férfinak, mondhatni nem volt éppen a helyzet magaslatán, miközben öt ügynök próbálta meggyőzni, hogy el kell lépnie Barnestől aki mellette állt. Mira a képek alapján máshogy képzelte a barna hajú férfit, néha a háború elején harcoló fiatalnak, néha meg a Tél Katonájaként határozottan minden feladatot végrehajtó asszaszinnak. Holott Barnes abban a pillanatban egyiknek sem tűnt. Összehúzta magát, lesütötte a tekintetét és mintha figyelmen kívül hagyta volna a lábain és kezein lógó láncokat. Teljesen magába fordult.
YOU ARE READING
Fix You - Bucky Barnes (HUN)
FanfictionWhen you try your best but you don't succeed When you get what you want but not what you need When you feel so tired but you can't sleep Stuck in reverse When the tears come streaming down your face 'Cause you lose something you can't replace ...