Prietenie legata prin intermediul lui Maximus

156 8 3
                                    

   

       Pff...am terminat toata treaba.Relax!Imi iau un suc de portocale si ma asez la televizor.Dar parca televizorul a devenit din ce in ce mai plictisitor.

       Imi impletesc parul roz,apoi iau trei cuburi de zahar pentru a-i da lui Maximus o gustare dulce.Sa intretii o herghelie nu-i usor.Trebuie sa ai grija de cai,sa-i hranesti,sa-i adapi,sa-i tesali pentru ca si ei au nevoie de ingrijire.

       Ma duc in boxa unde il gasesc pe Maximus incercand sa se elibereze.

  -Maximus,usor!Uite ce am eu aici,zahareel!

  

        In acel moment usa boxei s-a deschis si calul meu a tabarat pe mine.I-am mangaiat coama deasa,gandindu-ma cat de norocoasa sunt ca il am pe el aici.Eram fericita,asa ca i-am dat zaharul.

  -Ooo,dar ce frizian frumos!rasuna o voce barbateasca puternica in boxa.

 

  -Huh?ma ridic sa vad cine este.Sasuke kun?

 

         Sasuke-kun este fiul sefului meu,Fugaku Uchiha.Este un baiat atractiv,cu ochi negri ca smoala si parul la fel de negru ca abanosul.Fetele roiesc in jurul lui deoarece este bogat si frumos,si trebuie sa recunosc ca si mie imi place de el.Iar aceasta este prima noastra conversatie,de asemenea.

  -Da,el este Maximus!

  -Inteleg de ce esti atat de atasata de el.Culoarea taciunelui predominand il face special,iar coada cu suvite albe este uluitoare,plus ca este bine ingrijit.De cand il ai?

  -De mult timp,aproximativ de la sapte ani.

  -Tu esti Haruno Sakura,nu-i asa?

  -Deci imi stii numele.Da,eu sunt,incantata de cunostinta.

  -De asemenea.Si,de cand lucrezi aici?

  -De trei ani.Stiu ca pare mult dar,e minunat.Sa ai grija de cai,de herghelie,e o minune.Pentru mine acesta este Raiul pe Pamant fata de un orfelinat.

  -Oh,imi pare rau.

  -Nu ai de ce,sa nu-ti para.

  -Deci,rozalio,vrei sa mergem la o plimbare?Poate ajungem sa ne cunoastem mult mai bine!spuse el facandu-mi cu ochiul.

  -Desigur.

      Si din acel moment,fara sa stiu cum,eu si Sasuke Uchiha am devenit cei mai buni prieteni,mai apropiati ca oricand.

SasuSaku-Culegere de povestiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum