O greseala,mai bine spus o confuzie

138 8 1
                                    

  O noua zi a inceput,dar eu,Sakura Haruno,nu-s chiar atat de incantata.Am luat vacanta,o saptamana,dar acea nenorocita de saptamana s-a dus.Este Duminica,si in loc sa mi-o petrec linistita in fata televizorului mancand popcorn,trebuie sa merg la coafor,deoarece sefului meu i-a picat fisa sa ma cheme si azi,ca asa i-a venit lui cheful.

 Poate ca daca ma cheama si azi imi mareste salariul,daca tot colegelor mele le-a dat promotii.Nemai asteptand sa-mi vina inspiratia ca sa-l fac de cacao,imi scot rochita mea galbena cu bretele,lenjeria si intru in dus.Cum ies,imi usuc parul,dar telefonul meu nu m-a lasa sa-mi fac treaba,anuntandu-ma ca am primit un mesaj.

 Oh,este seful,spune sa ma grabesc.Oh,vai!Daca nu ma grabesc,cred ca o sa ma dea afara.Nicidecum!Nu are voie,tatal meu i-a interzis sa faca,asta,mai ales ca este si unchiul meu.Revenind,ma imbrac cu rochita,imi prind intr-o parte si alta cate o clamita galbena in forma de ,,x",apoi ma incalt cu balerinii si plec.Whoops,cred ca am uitat ceva.Telefonul!Ma intorc,intru in casa grabita si-l iau,apoi imi reiau drumul.Pe la jumatatea drumului,o pisica neagra imi trece prin fata,apoi ma impiedic.Oh,ghinion!Trebuie sa fac pisica aceea sa-mi treaca inapoi prin fata,si repede!Ma duc,o prind si o intorc,apoi imi trece prin cale inapoi.Huh!

 Intr-un final ajung la coafor,unde seful imi spune sa trec mai repede la coafat.Ma duc la scaunul meu,si acolo imi vad clientul,vechiul meu prieten Sasuke Uchiha.Tocmai cand am realizat ce-am gandit,bucuria m-a cuprins si la propriu si la figurat,deoarece vechiul meu prieten s-a intors din Anglia.Atat de fericita eram,incat nu am mai ascultat ce a spus,cum dorea sa-l tund,asa ca am luat foarfeca si i-am taiat cele doua suvite,apoi l-am vopsit in culorile curcubeului.

 Tocmai cand mi-am revenit din transa bucuriei,am observat ca el nu era Sasuke,si era destul de nervos bietul om,deoarece i-am distrus parul.Oh,super,asta imi mai trebuia.Si s-a dus cu marirea de salariu.Omul a iesit nervos din micul spatiu,apoi unchiul meu a venit suparat la mine,spunandu-mi ca totul a fost o confuzie si ca ma pot intoarce linistita acasa,dar nu cred ca va uita prea curand incidentul care ii va descreste numarul clientilor.

 Mi-am luat telefonul si am zbughit-o catre casa,deoarece aceasta Duminica a fost stricata.Ajunsa acasa,m-am trantit in pat si am deschis televizorul,dar cineva bate la usa.Oh,cine imi mai strica si restul zilei ramase?Deschid usa enervata de bataile insistente ale omului,apoi ii strig in fata un,,Ce'' care l-a speriat.S-Sasuke?Ce cauta el aici?Deci se pare ca el chiar s-a intors.L-am invitat in casa,apoi s-a asezat pe fotoliu,spunand ca fratele lui este foarte suparat pe mine.Huh?Ascult in continuare,apoi din ce imi povesteste imi dau seama ca cel caruia i-am vopsit parul in culorile curcubeului era chiar Itachi-san.

 Deci de asta l-am confundat cu Sasuke-kun.Dupa ce am lamurit situatia,am decis sa ne uitam la un film,si datorita acestui fapt,Duminica mea nu mai pare atat de sifonata.Eram foarte fericita deoarece aceasta zi a luat o intorsatura minunata,chiar daca mare parte din ea a fost o mare confuzie.

SasuSaku-Culegere de povestiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum