1 hafta geçmişti kontratı imzalamamızdan itibaren ve biz yavaş yavaş bütün eşyalarımızı taşımıştık. Evde 2 tane oda vardı, bir de minik bir çatı katı. Ben çatı katında kalıyordum. Buradaki odamın camından eski evimin sokağı görünüyordu. Artık okula Cemre ile gidiyordum. Okula gittik. Sınıfıma doğru yürürken Can'ı sınıfta gördüm. Can bana selam verdi. Dersim kredisiz olan güzel sanatlar dersiydi. Can'ı daha önce bu sınıfta görmemiştim. " Sen hep bu sınıfta mıydın?" dedim. Yüzüme şaşırmış gibi baktı. " O köşede o kadar işine odaklanıyorsun ki" dedi . Hoca sınıfa girdi. Dersi dinlemedim. Ne yalan söyleyeyim, hep onu izledim. Sınıftan tam çıkacaktım ki Can omuzuma dokunarak" Projede seninle eş olmuşuz." dedi. "Anlamadım , ne projesi ne eşi?" " Ya hoca dedi ya sanat tarihi projesi yapıcaz ya. Derste bahsetti." Heyecanlanmıştım. Nasıl yani. Biz şimdi birlikte ödev mi yapacaktık. " Tamam o zaman başlarız bi ara ödeve ." dedim. Bana dönerek sadece 2 haftamız olduğunu söyledi ve bir an önce başlamalıyız dedi. Ben de ona döndüm ve gülerek "Hmm... Peki o zaman. Yarın bizim oradaki kafeye gel istersen ne yapacağımızı karalaştırırız" dedim ve tam arkamı dönüp giderken bana "Peki sana nasıl ulaşırım?" dedi. Ben de ona telefon numaramı verdim ve eve gitmek için yola koyuldum. Kapıyı açtım ve benim odamdan gülme sesleri geliyordu. Televizyonu mu açık bırakmıştım acaba diye düşünerek merdivenleri çıktım ,kapıyı açmamla elimden kitaplarımı düşürmem bir oldu.