Bölüm 5

51 5 0
                                    

Yüzümü kocaman bir gülümseme kaplamıştı. Durdum ve " Galiba edebiyatla ilgileniyorsun?" dedim. Şaşırmış gibi baktı. " Nereden anladın ? " dedi. " Orhan kemal' den alıntı yaptın da." " Demek ki hem güzelsin hem de bilgilisin." dedi ve kafenin içine girip oturduk. Konuştuk, saatlerce konuştuk. Kalktığımızda saat 12'ye geliyordu. "Peki şimdi ne yapacağız güzel bayan?" dedi. Durdum ve sonunda aklıma yarın sınav olduğu geldi. "Eyvah sınava çalışmadım. Kesin kalacağım. " dedim. Bana döndü ve " Yanlış anlamazsan şey diyeceğim, şey..." Meraklı gözlerle baktım ve kafamı hadi manasında salladım ve devam etti "İstersen bize gel. Birlikte çalışırız. " dedi. Ne yalan söyleyeyim eve gitmeyi hiç mi hiç istemiyordum. Ama Can'ı da daha yeni tanımıştım. Ona güveniyordum, daha doğrusu içimden bir ses ona güvenmem gerektiğini söylüyordu. Başımı tamam anlamında salladım. Eliyle kafasını kaşıdı "Arabayla geldim ben şu tarafta bekle istersen arabayı buraya getireyim öyle bin. ". dedi ve uzaklaştı. 5 dakika sonra gelmişti bile. Arabaya bindim. Çok geçmeden bir apartmanın önünde durdu ve arabadan indi. "Yalnız söyleyeyim bizim ev biraz kalabalıktır. Bir de dağınık olabilir, hazırlıklı ol yani" dedi ve gülümsedi. O gülümseyişi var ya... Neyse eve çıktık kapıyı açtı , içeriden tanıdık bir ses geliyordu. "Abi kızıda ağlattık ama ne yapayım yani. Ama görsen nasıl üzüldü. Ee benim gibi birini kaybetmek de koydu tabi biraz" dedi ses. Salona geçtik ve bu adamın Mert olduğunu gördüm. "Mert sen... Sen ne diyorsun ya." "Ağlamadın mı kızım sen e üzüldün tabi ama ne yapalım." dedi. Sinirlenmiştim tam suratına tokat atıcaktın ki kolumu tuttu. Canım yanıyordu. Arkamdan bi ses duydum:"Bırak kızın kolunu!" Söyleyen Can'dı. Mert sırıttı "Bırakmazsam ne yaparsın?" "Bunu." dedi ve Mert'in suratının ortasına yumruğu yapıştırdı. Kolumdan tuttu " Yürü Janset gidiyoruz." dedi ve aşağıya indik. Bir süre konuşmadan sokakta yürüdük. Sonra bana döndü ve "Neye nasıl bakarsan,o da sana öyle bakarmış." Durduk. Elimi tuttu. Şaşırmıştım, sonra devam etti "Janset , ben sana aşkla bakıyorum. Peki sen bana nasıl bakıyorsun?"

MANZARA BENDEN ÇAYLAR SENDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin