Binaya girmemle arkamdan birinin bana sarılması bir oldu. Sarılan Mert'ti. Mert de kim diye merak edebilirsiniz . Mert benim 4 yıllık sevgilim. Ama ilişkimiz benim açımdan artık bir nevi bir kangrenli parmak gibiydi. Yaşamamız için o parmağı kesmeliydik ama bi türlü kesemiyorduk o parmağı. Mert "Günaydın." dedi. Ben de yüzümde hafif bir tebessümle ona günaydın dedim . O sırada en yakın arkadaşım Cemre bize yaklaştı. Cemre benim tam 15 yıllık arkadaşımdı. Cemre bana bakıp gülerek " Sana müthiş haberlerim var!" dedi. Ona hadi söyle dedim ve sonunda uygun bir fiyata ev bulduğunu ve artık birlikte kalabileceğimizi söyledi. O kadar sevinmiştim ki çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum. Kantine doğru yürüdük ve kahve aldık. Mert , Cemre ve ben liseden beri birlikte takılırdık. Tam cemreyle konuşurken o sırada Mert'in karşımızda duran uzun boylu, balık etli kıza doğru baktığını gördüm. Fakat aldırmadım. Cemre bana" Janset ya evi tutabilmek için birine daha ihtiyacımız var." dedi . Mert de bize dönerek" O zaman sizde panoya hemen ilan koyun."dedi. Saatime baktım. Finans dersimin vakti gelmişti . Olduğum yerden kaktım, Mert ve Cemre'ye el salladıktan sonra sınıfa doğru yola koyuldum. Sınıfa geldim ve boş bulduğum bir yere oturdum. Hoca geldi ders başladı. Bense kafamı bir türlü derse veremiyordum. Sabah gördüğüm o çocuğu bir türlü aklımdan çıkartamıyordum. Gözleri , saçları, bakışı... Tam bunları düşünürken bir anda dersin ortasında telefonumun çalmasıyla bu hayallerim son buldu. Bütün sınıf - hoca da dahil- bana bakıyordu. Tanımadığım bu numaradan gelen aramayı reddedip hoca ve sınıftan özür dileyerek kendimi veremediğim bu dersten çıktım. Cemre' ye mesaj attım. Cemre de bana 3. kişiyi bulduğunu ve eğer müsaitsem okulun 100 metre kadar ilerisindeki kafeye gelmemi istediğini yazmıştı. Okuldan çıktım ve yaklaşık 5 dakika sonra kafedeydim. İçeri girdiğimde şu sabah Mert'in kestiği -adının sonradan Sude olduğunu öğrendiğim- kız ile Cemre aynı masada oturuyordu. Kız kendini tanıttı ve iyice konuşup anlaştıktan sonra el şıkıltık ve emlakçıya gidip 25. Katta olan bu güzel ev için kontrat imzaladık.