'two'

5.8K 294 86
                                    

jeonjung: pardon? bunu senin ilgilendirdiğini düşünmüyorum.

deukkim: tahmin ettiğim gibi, edebiyat. hep bu konu açılınca önüne geleni terslersin.

jeonjung: jiminie hyung sen misin? gerçi bu kadar kızsı bir kullanıcı ad kullanmazsın ama.

deukkim: kendin diyorsun 'kızsı'. bir kızım işte. nasıl jimin olayım?

jeonjung: pekâla, o zaman kimsin?

deukkim: söyleyeceğimi sanmadın herhâlde? anonim'im ben, bu tarz sorulara cevap veremem.

jeonjung: oldu, başka? adam akıllı cevap ver zaten bir sürü işim var.

deukkim: işin evde yan yatıp televizyon seyretmek ise peki bay jeon, hemen anlatayım.

deukkim: gerçi, anlatmama gerek yok.  biraz mantık kullansan anlarsın. kızları kestiğin zaman ki gibi mantık kullanabilirsen tabi.

jeonjung: sen kesinlikle jimin hyung'sun. hadi ama hyung oyunu bırak.

deukkim: son kez söylüyorum, o değilim. bunları bilmem için o olmam gerekmiyor.

deukkim: ama keşke olsaydım, o zaman sana yakın olabilirdim.

jeonjung: yakın olabilirdim? tanışmıyoruz yani.

deukkim: tanışmadığımızı kim söyledi?

jeonjung: sen.

deukkim: ben yakın değiliz dedim, bu tanışmadığımız anlamına gelmiyor.

jeonjung: etrafımda kesinlikle senin gibi bir kız yok, buna emin olabilirsin.
jeonjung: ayrıca diğer mesajlardan anladığım kadarı ile bizim okuldasın.

jeonjung: aynı sınıfta mıyız?

deukkim: pekâla, büyük bir pot kıracağım belki ama; senden bir yaş büyüğüm.

deukkim çevrimdışı.

jeonjung: demek bir yaş büyük.. ipucu için saol, noona. :)

jeonjung çevrimdışı.

-jenkooksdaughter

rabbit boy 真 jenkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin