jennie
jungkook ile 2 hafta önce barışmıştık ve şuan sevgiliydik, eskisi gibi. ve artık ona güveniyordum, o da bana güveniyordu. gerçi, o bana her zaman güveniyordu. ben ise onun bu iyi kalpliliğini görmemiştim. ne kadar salağım! neyseki artık bu düşünceler yoktu ve ilişkimiz gayet iyiydi. "jennie,beni duyuyor musun?" bana gülümseyerek bakan jungkook'a baktım. gülüşünü seviyordum. "yoksa beni mi düşünüyordun, deukkie?" hele hele kıkırtısı.. ona gülümsemek ile yetindim. "birşey mi diyordun jungkook?" jungkook eliyle saçlarını karıştırdı. "a-yoo hayır, boşver." kafa salladım ve masadan kalktım. "şimdi kızların yanına gitmem gerekiyor, çıkışta görüşürüz." kafa salladı ve oradan uzaklaştım.
jungkook
kötü şeyler yaşamamızın ardından iki hafta geçmişti ama bana sanki,kötü davranıyordu. kavgalı olduğumuzda bile böyle değildi,beni umursamıyor gibiydi ve bu canımı yakıyordu. ona da belli etmek istemiyordum,ki etsem de farkında olmazdı sanırım. ben de masadan kalktım ve sınıfa gidip kafamı sıraya koydum. belki ben sadece böyle düşünüyordum,biraz dinlenmeye ihtiyacım vardı belki de. gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya bıraktım.
jennie
kızların yanına gittim ve onlarla birer kahve içip sohbet ettim. pek görüşemiyorduk,sonuçta hem derslerimiz hem de sevgililerimiz vardı ve birbirimize pek vakit ayıramıyorduk. hâli ile aynı problemler olduğu için birbirimizi anlıyorduk. "kızlar,sizce parti verelim mi?" jisoo eonni'ye baktım, neden böyle bir fikir ortaya koymuştu ki? sözüne devam etti, "hem bizimkileri de çağırırız,vakit geçirmiş oluruz." hepimiz kafa salladık,yani onayladık. jisoo eonni nerede saat kaçta buluşacağımızı söyledikten sonra birbirimize veda ettik ve ayrıldık.
<> eve geldiğimde hızlıca yarın ne giyeceğime karar verdim ve jungkook'a olanları anlattım. kabul etti. bunları düşünerek yatağa yattım ve uyudum.
-
hızla yazılmış bir bölüm, sb:')
diğer bölüm final!
-afrodizdeuk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rabbit boy 真 jenkook ✓
Ficção Geraldeukkim: hey, tavşan çocuk! texting+story. [tamamlandı.]